sofie777 Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Jeg har endelig fått meg en bluetooth-høyttaler og koblet den til og sjekket den, men da jeg koblet den ut, var lyden fra mediespilleren (VLC) min borte. Jeg var midt i en tv-serie og skulle bare sjekke ting raskt. Jeg har med hell koblet raskt mellom vanlig høyttaler og HDMI til bruk på tv tidligere, så jeg ble overrasket over at det ikke var like enkelt å skifte tilbake til vanlig høyttaler nå. For ordens skyld kan jeg nevne at vanlige systemlyder fungerer helt fint. Lyden går bare ikke til den grønne pluggen! Kan noen hjelpe raskt. Jeg har prøvd å søke, men det virker ikke som en vanlig problemstilling.
sofie777 Skrevet 29. april 2013 Forfatter #2 Skrevet 29. april 2013 Jeg må også legge til at jeg hører lyden fra internett (dbtv), men altså ikke VLC.
Gjest padawan Skrevet 4. mai 2013 #3 Skrevet 4. mai 2013 Sikker på at du har koblet fra BT-høytallerne skikkelig?
sofie777 Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2013 Denne tråden er bedt slettet siden jeg har løst saken!!!
Gjest padawan Skrevet 4. mai 2013 #5 Skrevet 4. mai 2013 (endret) Du kan ikke heller legge ut løsningen slik at andre som støter på samme problemet finner ut av hvordan de skal løse det? Endret 4. mai 2013 av padawan
sofie777 Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2013 Det er i grunnen en enkel løsning. Og den visste jeg om siden jeg har samme "problemet" når jeg kobler til/fra tv med HDMI. Hvis man kobler om midt i et program, vil nemlig datahøyttalerne ikke gjøre noe. Så det er så enkelt som at jeg må enten passe på å spille ferdig tv-serien (i dette tilfellet) med samme høyttalere, men om skaden er skjedd, så er det bare å se hvor langt en er kommet på tidslinjen, så lukke medieprogrammet (f,eks. VLC) og så starte det på nytt igjen og hoppe til dit man var kommet. Hvis ikke lyden er tilbake da, da er det grunn til frustrasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå