Gjest Gjest Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Uten å direkte si at jeg er interessert? Jeg kjenner han ikke,men han jobber på samme plass som meg. Han er singel. Han er litt puslete av seg og veldig sjenert (ikke helt typen jeg faller for til vanlig) Litt nerdete,men vanvittig sjarmerende (synes jeg) De andre jentene på jobben synes at han er for stille og forsagt og skjønner ikke hva jeg ser i han. Jeg er allikevel superforelsket. Jeg vil ikke be han ut på kaffe eller foreslå noe jobbrelatert aktivitet sammen med han.Jeg vil forsøke å lure han til å ta intiativet. Vil ikke risikere noen ydmykelser hvis han ikke er interessert så derfor vil jeg ikke virke for obvious. Vil ha gode forslag nå!
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 Nerdete? Still opp utenfor vinduet hans klokka fire om natten kledd som Prinsesse Leias onde, mer sexy tvilling. That should get him goin'. Anonym poster: c925151764188273e180cf9f927d7c59
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Du vil ikke være ærlig, fortelle om dine følelser, og så ber du om et seriøst innlegg? Her er et seriøst innlegg: voks opp! Anonym poster: 8bd8a76f9509c725f72c4a3381ba737a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå