Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han mumlet et annet jentenav i søvne, han jobber sammen med ei som heter dette...

Jeg klikka og konfronterte han med dette og da ble han sur og han smalt døra igjen og kjørte av gårde så nå sitter jeg her..

hva skulle jeg gjort istedet?? Han burde heller forklart og sagt sannheten om han er forelska!!

Anonym poster: 1cbde9c6620629703dbed08932323272

Videoannonse
Annonse
Gjest MamaQuilla
Skrevet

Sant det, man er jo forelsket i alle man drømmer om.

• Liker 21
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Drømmer du bare om kjæresten din du da?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg gjorde det samme en gang, samboeren sa "jeg elsker deg" og jeg mumlet "jeg elsker deg også, og *navn på kollega* " Jeg var et sted mellom våken og sovende, og drømte at jeg var på jobb sammen med denne kollegaen. Jeg var på ingen måte tiltrukket av denne fyren, og min da ferske kjæreste tok det pent. :fnise: (jeg hadde nok ikke tatt det like rolig om situasjonen var motsatt)

Men det å bli sinna og løpe sin vei er jo litt rart. Enten har han dårlig samvittighet, eller så var du usaklig sinna og veldig i angrepsposisjon da du tok dette opp.

Endret av Marsipan
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gud jeg håper du er et troll...:P

Jeg drømmer om karakterene jeg skriver om i bøkene mine, og mumler hele samtaler mellom dem i søvne-_- Jepp, jeg er helt sikkert utro. Nevner jo andre navn enn samboeren min sitt i søvne.

Anonym poster: dcaee2af53644550697eebd0a70df808

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har jo oppført seg rart i det siste.... Og han har ikke villet ha sex med meg eller noe :(

Jeg tror jeg må sende henne en melding på facebook og spørre rett ut, orker ikek ha det sånn her..

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Han har jo oppført seg rart i det siste.... Og han har ikke villet ha sex med meg eller noe :(

Jeg tror jeg må sende henne en melding på facebook og spørre rett ut, orker ikek ha det sånn her..

Skal du snakke med noen så er det kjæresten din. Hvis der ikke er noe som foregår mellom de driver du han bare lengre vekk ved å inkludere andre og hun kommer til å tro du er tullerusk.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har hatt sex med min far i drømme, pluss en ekkel kollega jeg ikke tåler trynet på. Kan godt hende jeg sa "Ååååh, Rolf du er så deilig" i søvne, men isåfall har ikke typen hørt det.

Jeg har overhodet ingen lyst til å ha sex med dem i virkeligheten. Videre har jeg vært venninne med eksen til typen i drømmene mine, og jeg snakker med døde folk og dyr. Det siste kunne jo vært litt kult da. De førstnevnte kalles vel mareritt :)

• Liker 3
Skrevet

Ja, du kunne absolutt reagert anderledes.

Gjest Jon Snow
Skrevet

Betyr det at jeg er forelsket i min søster ?.

Siden jeg ble fortalt en gang at jeg sa navnet hennes i søvne en gang

• Liker 1
Skrevet

Jeg har drømt om mye rart. Har drømt at jeg har hatt sex med diverse folk som ikke er samboeren min og som jeg absolutt ikke er tiltrukket av. Vi kan ikke alltid styre det vi drømmer eller fantaserer om. Men det trenger absolutt ikke å bety noe.

Synes du overreagerer litt.

AnonymBruker
Skrevet

Tror heller du skal roe ned litt og ta tak i sjalusiproblemene dine.

Anonym poster: 2d152b59b1ba2024fd918e954821a41a

• Liker 1
Skrevet

Og jeg trodde jeg var paranoid og slet med sjalusi...

Man har ikke kontroll over drømmene sine. Med andre ord kan kjæresten si alle slags mulige jentenavn i søvne, uten at han selv er klar over det - kanskje han til og med ikke husker det morgenen etterpå. Bare fordi man mumler navnet til en annen jente i søvne, betyr det ikke at man automatisk er forelsket i den personen. :P

AnonymBruker
Skrevet

Han mumlet et annet jentenav i søvne, han jobber sammen med ei som heter dette...

Jeg klikka og konfronterte han med dette og da ble han sur og han smalt døra igjen og kjørte av gårde så nå sitter jeg her..

hva skulle jeg gjort istedet?? Han burde heller forklart og sagt sannheten om han er forelska!!

Altså jeg hadde også blitt veldig sur hvis jeg ble vekket når jeg sov godt og beskyldt for ditt og datt bare fordi jeg har drømt et eller annet som jeg ikke har kontroll over.

Anonym poster: 2d152b59b1ba2024fd918e954821a41a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

??

Er kjæresten din en mann eller en dame? Begynner å lure litt på om dette er en trolletråd når du ikke vet helt hvilken kjønn h*n er...

Anonym poster: f9dbbd9ba452aea341596f0ffb352cf5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Plutselig ble jeg veldig glad for at jeg aldri har drømt om Breivik...

Anonym poster: feda4059526d2d71085efbd62a861731

• Liker 1
Skrevet

??

Er kjæresten din en mann eller en dame? Begynner å lure litt på om dette er en trolletråd når du ikke vet helt hvilken kjønn h*n er...

Anonym poster: f9dbbd9ba452aea341596f0ffb352cf5

Henne er vel den jenta samboeren har sagt navnet til i søvne. TS vil nemlig konfrontere dama.

• Liker 1
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hun mente at hun skulle spørre den jenta typen snakket om i søvne.

Kanskje du skal roe deg litt ned TS og høre med kjæresten din hvem denne jenta er først? Og hva han evt. drømte?

Skrevet

Åh, faen!

Da er min samboer utro mot med meg tyggien han snakket om i søvne sist!

Gjett om han skal kastes på ræva rett ut!

Skrevet (endret)

Min far mumlet en gang i søvne at han elsket Yngvar (en daværende kollega), og han har vært gift med min mor i 17 år og er en av de mest heterofile mennene jeg kjenner. Kanskje det bare er et skalkeskjul?! :overrasket:

Endret av Flyndrefanten
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...