Gå til innhold

Jeg lå med faren til venninna mi nå helga, hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var full, han var full, også bare skjedde det! :(

Og nå må jeg gå og bære på dette resten av livet mitt, jeg tør ikke si det til henne noen gang, aldri!!!

Han er gift med moren hennes og hun komemr aldri til å tilgi meg!!

Hvordan kan jeg leve videre med dette???

Anonym poster: 5235d780f43e8a1a3c0c2234ac79375e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har da ikke gjort noe galt. Det er det han som har gjort. Du har ikke noe å ha dårlig samvittighet for.

Anonym poster: 7d366a6ab48129593bb2e222ba084855

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Shame on you both!!!

Anonym poster: aa6904be6cf8c658e0166d0144c9deb6

• Liker 10
Skrevet

Hvor gammel er du?

AnonymBruker
Skrevet

I smell... DRAMA! :wow:

Neida, joda, men serr, stakkars deg.

Anonym poster: 570269dd19348fab5391487ee76fe4bc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har da ikke gjort noe galt. Det er det han som har gjort. Du har ikke noe å ha dårlig samvittighet for.

Synes begge skal ha dårlig samvittighet, jeg. Kanskje mannen spesielt (siden han er gift og eldst), men også venninnen. Herregud.

Anonym poster: aa6904be6cf8c658e0166d0144c9deb6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du har vært et naut, men du er langt ifra den værste parten her. Faren til din venninne burde virkelig skamme seg big time!

Anonym poster: 4029f31919c3f59619a9ff8412968a51

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig har hun gjort noe galt. Det er et tillitsbrudd i forhold til venninnen sin. I mine øyne, iallefall.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS har jo vært en rekorddårlig venninne og gjort noe som vil gjøre både venninnen og hennes mor vondt dersom de får vite det. Det at det er han som var utro forandrer ikke på den delen av det.

Nei, du fortjener dessverre at dette skal svi, men du får selv ta en vurdering på om du er villig til å leve med dette. Husk å sette hensynet til venninnen din først, ikke bare gjøre det ene eller det andre fordi det virker enklest.

Anonym poster: cd2051a4e21e551608b648e92de412d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var full, han var full, også bare skjedde det! :(

Snublet han inni deg i erigert tilstand mens dere begge hadde genitalia ute i det fri kanskje?

Anonym poster: 20368b040d533c21804fffa3a435c1fd

• Liker 12
Skrevet

Dette leste jeg her på KG for en god stund siden også (i vinter engang....)....

Skrevet

Dette leste jeg her på KG for en god stund siden også (i vinter engang....)....

Det gjorde jeg også.

Skrevet

Hadde venninna mi gjort noe sånt ville jeg blitt kvalm av å se på henne og aldri snakket med henne igjen.

En far kan være vanskeligere å unngå, men tenk hva som skjer med forholdet dems om hun finner ut! Og ekteskapet hans har han ødelagt. Skal dere bare late som ingenting? Har dere snakket om det?

• Liker 1
Skrevet

Best du holdet det for deg selv. Har du pratet med faren? Det var utrolig dumt av han å la det gå så langt ... Ønsket du dette selv?

AnonymBruker
Skrevet

skal si dere er kvikke med å dømme her folkens. Gi jenta litt medlidenhet, herregud..

ts: jeg skjønner godt du har det vondt, vi har alle hatt fylle angst og gjort mye dumt. Dessverre var dette en veldig feil person å ligge med.

Mitt råd er, hold kjeft om det og lev videre.

Anonym poster: ebf7e3275ffede190faa6e454c6b54e7

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Rainbow81, mod

• Liker 1
Skrevet

Det gjorde jeg også.

Jeg og..

• Liker 2
Skrevet

Enig med hun over: hold kjeft om det og lat som om det aldri har skjedd! IKKE fall for fristelsen til å fortelle noen om det, ikke en sjel! En ting er hva dere gjorde, en annen ting er hva som vil skje hvis noen får vite om det. Han vil garantert ikke si noe, og det må heller ikke du!

Stor feil av begge, men dette klarer du fint å leve med, så lenge det bare er dere to som vet det!

• Liker 1
Skrevet

Åh herregud, nå sitter du fint i det...

Jeg ville, for alle andre skyld, hold kjeft og ikke sagt en drit om det til noen. Hadde venninnne min gjort noe sånt mot meg og min mor hadde jeg aldri tilgitt henne....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...