NullHull Skrevet 2. april 2004 #21 Skrevet 2. april 2004 bort fra den moderne cafémannen som sipper til sin cafe latte i stringtrusa si. *ser for seg mann iført kun lilla stringtruse sittende med bena i kors på barkrakk ved vindusbord i en av byens kaffe-barer* Gulp! ....men HATT og FRAKK :o Finnes ikke noen mellomting da? Forresten: hvorfor heter det G-streng? Hva står G'en for?
VesleBråka Skrevet 2. april 2004 #22 Skrevet 2. april 2004 Å så profesjonell tone du tok nå da, ms. moteekspert String på gutter er harry, uansett hvor mye lyst du har til å selge det. Minner meg litt om en reklame jeg så "Husk å sende Påskekort!" Hvem pokker er det som pleier å sende påskekort?? Jo, de som vil finne en ny nisje å tjene penger på Forresten, en mann i hatt og frakk kun iført lilla string under er ikke en mann jeg vil møte i en mørk bakgate. Blotter.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #23 Skrevet 2. april 2004 *ser for seg mann iført kun lilla stringtruse sittende med bena i kors på barkrakk ved vindusbord i en av byens kaffe-barer* Gulp! ....men HATT og FRAKK :o Finnes ikke noen mellomting da? Forresten: hvorfor heter det G-streng? Hva står G'en for? Ingen mellomting. Ekte menn går i hatt og frakk. Eventuelt rutete skjorte når han er ute og hogger trær eller knuser stein. Ekte menn hogger trær og knuser stein. Ekte menn sitter ikke på café og drikker kaffe latte i stringtruse!
Gjest Moonshadow Skrevet 2. april 2004 #24 Skrevet 2. april 2004 Synes menn i frakk også er utrolig stygt jeg da. Alt fo femi for min smak.
Nilma Skrevet 2. april 2004 #25 Skrevet 2. april 2004 Forresten: hvorfor heter det G-streng? Hva står G'en for? Gyselig? Grufull? Gremmelsesverdig? Gakk hen og kjøp deg en boxer?
Gjest Malama Skrevet 2. april 2004 #26 Skrevet 2. april 2004 Å Minner meg litt om en reklame jeg så "Husk å sende Påskekort!" Hvem pokker er det som pleier å sende påskekort?? Jo, de som vil finne en ny nisje å tjene penger på Helt borte fra tema, men... hvem pleier sende påskekort? Jeg gjør. Min mor gjør. Mine slektninger gjør, og mine venner gjør. Jeg sender og får påskekort. Og tjener selvsagt ikke et øre på det, bruker penger på det, men det er da ganske så vanlig å sende påskekort. Ikke like vanlig som julekort, men meget vanlig. Det det er ikke en nyhet akkurat, en ny nisje... Tvert imot.... Men, om tema: Jeg ville ikke likt min samboer i string, det er en tanke jeg ikke liker. Og seriøst, barbere ham på baksida? Glem det. Jeg har en samboer med hår over hele kroppen, det er umulig å barbere ham "glatt", det ville sett helt snålt ut. Og jeg liker ham akkurat slik som han er. Og i bokser, takk. Ja, eller vanlige truser, men ikke noe string, nei, den tanken liker nok ingen av oss...
~Viva~ Skrevet 2. april 2004 #27 Skrevet 2. april 2004 -Vil dere like en mannestring/thong på mannen deres eller "lekkerbisken" dere sikkler etter hvis den sitter på en hårfri rumpe? NEI
Crazee Skrevet 2. april 2004 #28 Skrevet 2. april 2004 Utan å kommentere string eller ei, så er det eit par andre tankar som slår meg, ut frå reaksjonane her: 1. Det skal jammen santen eit ekte mannfolk til for å kle seg i noko anna enn det tradisjonelle som alle andre går i - for gjer han det blir det tydlegvis ikkje vist noko nåde. 2. Kor mange her kjenner - eller trur de kjenner - menn som er "livredde" for å visa kva dei eigentleg har lyst til å bruka av klede? (Nettopp fordi dei fryktar dei ikkje vil bli vist noko nåde.) Det er kanskje ein del fleire av dei enn de trur... (Og no tenkjer eg ikkje på transar som held det skjult for familie, altså.)
vivi Skrevet 2. april 2004 #30 Skrevet 2. april 2004 String på mannfolk er så utrolig turnoff. Det er det styggeste jeg ser. Menn skal bruke boxer!! Er så enig,så enig
starie Skrevet 2. april 2004 #31 Skrevet 2. april 2004 -Vil dere like en mannestring/thong på mannen deres eller "lekkerbisken" dere sikkler etter hvis den sitter på en hårfri rumpe? Nei, ikke i det hele tatt. Jeg synes string på menn ser direkte latterlig ut og er direkte turn off. -Eller passer dette undertøyet bare på sporty personer? -Eller ikke i det hele tatt ? Dette undertøyet ser ikke bra ut på noen, uansett hvor lekker og hårløs mannen er. Jeg foretrekker boxere.
Gjest Embla s Skrevet 3. april 2004 #32 Skrevet 3. april 2004 Enig med Starie og alle (nesten) andre. Jeg syns ikke det er fint med menn i string. Jeg syns menn ser best ut i tettsittende boxer (hva kalles de da?) Har heller ikke sans for sånne vide, glinsende boxer shortser. Selv går jeg i string uansett hva som måtte være moderne, fordi jeg syns det er stygt når trusekantene mine synes gjennom buksestoffet.
AlleyCat Skrevet 3. april 2004 #33 Skrevet 3. april 2004 Det finnes faktisk menn med kropp til å bære g-string som faktisk kler det. Men uansett får jeg homse-vibber av det, uten at det er noe galt med homser, jeg bare foretrekker at min partner styrer unna stringen.
Gjest Fighter Skrevet 3. april 2004 #34 Skrevet 3. april 2004 Det kan da ikke være sunt for mannfolk å bruke string heller. Trenge ikke tingen litt "pusterom", da?
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2004 #35 Skrevet 3. april 2004 Dette har vel ingenting med saken å gjøre, men må bare si det: Jeg syntes ikke G-streng er pent på kvinner heller. Men jeg bruker det fordi jeg ikke vil ha trusekant som viser. I boxer føler jeg med lett sidrumpa, men jeg kan godt ha boxer under skjørt og vide bukser.
VesleBråka Skrevet 3. april 2004 #36 Skrevet 3. april 2004 Utan å kommentere string eller ei, så er det eit par andre tankar som slår meg, ut frå reaksjonane her: 1. Det skal jammen santen eit ekte mannfolk til for å kle seg i noko anna enn det tradisjonelle som alle andre går i - for gjer han det blir det tydlegvis ikkje vist noko nåde. Han har da på seg hviken type undertøy han vil for meg, men HAN bestemmer også hva han vil ha på uten å flyte som en flaskepost i motens flo og fjære. . Kor mange her kjenner - eller trur de kjenner - menn som er "livredde" for å visa kva dei eigentleg har lyst til å bruka av klede? (Nettopp fordi dei fryktar dei ikkje vil bli vist noko nåde.) Det er kanskje ein del fleire av dei enn de trur... (Og no tenkjer eg ikkje på transar som held det skjult for familie, altså.) Jeg synes det er omvendt ofte. Jeg prøver å oppmuntre mannen til å kle seg litt mer "spennende" eller hva jeg skal si, han er selv veldig klassisk i stilen. Jeg synes klær er morro, og synes litt funky tøy kan være et fint krydder i det klassiske hos ham. Han er mer "redd" for å gå for langt, utenfor hvem han er, enn "redd" for å vise hva han egentlig har lyst til å bruke. Han har ingen outrert fargeklatt som sprenger på fra innsiden
Gjest Lolli Skrevet 3. april 2004 #37 Skrevet 3. april 2004 Barberte romper... hårete bein :o Blir jo akkurat som bavianene det jo! Med rosa rompeballer Fra fleip til alvor... barbert eller ikke, string på menn er kvaltm. Truser på menn er kvalmt. Boxer er tingen!!
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #38 Skrevet 3. april 2004 Jeg syns menn ser best ut i tettsittende boxer (hva kalles de da?) "Boxer briefs" på godt norsk; og omtrent det mest feminine som kan se bra ut på en mann. Storstilet barbering av kroppshår, samt minimalt undertøy, har ingen ting på heterofile menn å gjøre, spør du meg -- i dag. Rota meg bort i noen jævlige CK tangatruser for mange år siden, før det ble mainstream og den gang jeg var i form. IKKE godt mottatt blant andre enn de mest harry jentene, gitt. La også til meg vanen med å barbere beina dengang jeg syklet aktivt i USA -- det er en sykkelgreie og vanlig der borte; tjener et nanosekund per kilometer og reduserer faren for infeksjon i skrubbsårene når du faller (hår er skittent) -- noe jeg fortsatte med en stund da jeg kom tilbake til Norge. IKKE godt mottatt blant NOEN jenter, gitt. Ekte menn bruker Dovre-makko.
Gjest Seleena Skrevet 3. april 2004 #39 Skrevet 3. april 2004 Eg likar ikkje gå med dei lange jenteboxerane, men dei berømte "hotpants"'a er berre best!! Eg kjøper kun desse. G-streng går eg kun med når eg har kjole eller skjørt på. Ellers er det forferdeleg å ha på. G-streng på menn er jo "ekkelt".... men for all del, dei må berre gå med det!
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #40 Skrevet 6. april 2004 Han har da på seg hviken type undertøy han vil for meg, men HAN bestemmer også hva han vil ha på uten å flyte som en flaskepost i motens flo og fjære. Tror ikke han tør å ha på seg hvilket som helst undertøy han vil, er nok redd for kommentarer fra deg evt. andre "jenter". For å ikke snakke om hvis en gutt hadde sett han med string hadde han blit stempla som MEGA HOMO innen første sekund!!! Livet er ikke lett for en gutt i undertøys verdenen .... vet at enkelte går med string når de vet at de ikke kan bli oppdaget og bruker boxer ellers. Noen holder det t.o.m. hemmlig for dama! Sprøtt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå