Gå til innhold

store hofter og litt ekstra

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg er 18 år.hoftene mine er for store,slik at skjørt sklir oppover! synes det henger fett over magen min,og det komer alltid bilringer hver gang jeg setter meg ned!det er så stygt!!!!jeg vil ha en flat mage stram mage! jeg veier 54 kilo og er 172 høy..ca.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

det er grav alvorlig! tak for atjeg blir tatt på alvor! det er så alvorlig som at jeg selv lever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Grunnen til at skjørtet ditt sklir oppover er sannsynligvis fordi hoftene dine stikker ut..altså mangel på kjøtt.Dermed tvinges plagget oppover. Dersom du hadde vært kjøttfull rundt hofteparrtiet hadde nok skjørtet "satt seg" bedre.

Du er tynn!!!!! punktum finale!!

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er teknisk sett litt undervektig ja. Ikke dermed sagt at du er for tynn, men du har IKKE noe behov for å slanke deg. Hofter har vi, det må vi leve med. Det er kvinnelig, og mannfolka elsker dem! icon_wink.gif Skjørtet mitt glir også opp. Og jeg er slank, men ikke så tynn som deg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Dersom du spiser for lite, vil kroppen intenst prøve å samle reserver på kroppen din, omtrent som en isbjørn før vineren. icon_smile.gif Reserver samler seg på magen. Derfor; hvis du vil ha flat mage er det mest effektive å spise deg mett på sunn mat, for så å ta noen situps hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke noe å skamme deg over hverken på den ene eller andre måten når det gjelder vekt/høydeforhold. Ta det med ro, og nyt deg selv! Du trenger IKKE slanke deg!!! icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...