Lissemor Skrevet 2. april 2004 #1 Skrevet 2. april 2004 Kjære pappa. Æ veit du kan se mæ fra dær du e nu Æ veit du e stolt av mæ Æ veit du synes kjolen min e nydelig Oppi all gleden og iveren tell bryllupet mett kjenne æ savnet ætter dæ. Det blir så stærkt nu. Du ville ha likt han æ har valgt å dele livet mett med. Du skulle ha fulgt mæ opp midtgangen. Ha støtta mæ,og sagt at æ e fin. Du e hos mæ i tankan mine å i drømman mine. Å når dagen kommer, skal æ lægge brudebuketten min på grava di. Lillepia di.
Lullu Skrevet 2. april 2004 #3 Skrevet 2. april 2004 Nå begynte jeg å grine. Ja, faktisk. Tårene trillet her. Huff, så trist men allikevel så fint!!!!!!!!!!!
Augustbrud02 Skrevet 2. april 2004 #4 Skrevet 2. april 2004 Det var utrolig nydelig. Var selv i samme situasjon da jeg giftet meg, og det er litt rart og trist på en slik dag! Kanskje dette diktet kan ligge på graven hans på bryllupsdagen deres?
Engel Skrevet 2. april 2004 #5 Skrevet 2. april 2004 Nydelig!! Jeg savnet faren min kjempemye på bryllupsdagen! Siden vi ikke hadde bryllupet i nærheten av der han er begravet fikk vi heller ikke lagt noe blomster på graven. Men jeg vet han var med meg den dagen, i hjertet mitt og til familien min!
Gjest MrsL Skrevet 2. april 2004 #7 Skrevet 2. april 2004 Nydelig Skjønner godt at savnet etter pappa er sterkt når bryllupet nærmer seg. Han er en sentral person i alles liv. Føler med deg i denne situasjonen
Isiselin Skrevet 2. april 2004 #8 Skrevet 2. april 2004 Huff! Så vemodig... Men jeg er glad du tenker at han er med deg likevel og at han er glad på vegne av lillejenta si. Synes det er en nydelig tanke å gi ham buketten din og gjerne også dette diktet. Huff, så trist...
julibrud 2004 Skrevet 2. april 2004 #10 Skrevet 2. april 2004 Dette var et trist, men allikevel et nydelig dikt.. Synes det var en fin idè å legge brudebuketten på graven hans...
Vendelin Skrevet 3. april 2004 #12 Skrevet 3. april 2004 Stortuter av sånt jeg...Et nydelig dikt For en utrolig fin ting å legge buketten din på grava hans. En vakker måte å på en måte ære han på. Forferdelig trist at ikke alle har sine nærmeste kjære med seg på byllupsdagen sin. :cry:
Holly Hobbie Skrevet 3. april 2004 #14 Skrevet 3. april 2004 Enig med de andre - et nydelig dikt som fortjener å bli lagt på graven hans (hvis du synes det er naturlig for deg). Han kommer nok til å smile til deg fra der han er nå på dagen deres! :klem2:
Wayah Skrevet 3. april 2004 #17 Skrevet 3. april 2004 :trøste: Vet akkurat hvordan du har det. Eller... Ikke akkurat. Fysisk er pappa der, men han er så redusert av en hjerneskade han fikk etter et hjerteinfarkt på palmesøndag for 6 år siden, at mentalt er han ikke regnet som mer enn en slags 6-åring(vrient å forklare). Uansett blir det knallsårt at han er der men allikevel så er pappaen min borte for alltid :cry: Føler så absolutt med deg Lissemor
Tari Skrevet 4. april 2004 #18 Skrevet 4. april 2004 Kjempenydelig dikt! Jeg skal også legge buketten min på graven til mamma.. Hun fikk ihvertfall møtt min kjære så det er jeg glad for.. Hun har også sett kjolen, men det er så mye annet hun skulle ha vært med på, og hun døde så nylig at jeg ikke har "tatt henne ut av" bryllupsplanene enda..
Holly Hobbie Skrevet 4. april 2004 #19 Skrevet 4. april 2004 Til dere som har mistet nær familie - føler med dere. :trøste: Selv er jeg så heldig at jeg håper å ha alle i min nærmeste familie der på bryllupsdagen, men jeg kan forestille meg at det er sårt å ikke dele en av de viktigste milepælene i livet med dem man er glad i.
MarianneE Skrevet 5. april 2004 #20 Skrevet 5. april 2004 Nå var jeg så heldig og ha mine foreldre i bryllupet mitt, men jeg savnet min farmor og farfar (skjønt de døde i 1989, og jeg giftet meg i 2002). Håper dagen din blir fin, og jeg tror faktisk det at de døde ser etter oss, og ved slike anledninger kan de følge med og glede seg med oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå