Gå til innhold

10 måneder etter bruddet- sliter fortsatt!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler fremdeles savn etter eksen hele 10 måneder etter bruddet. Forholdet varte bare i 5 måneder..

Er det ikke rart at jeg sliter så lenge etter, når forholdet var så kort?

Jeg er kanskje en sjelden type gutt, som er ganske følsom og tar ting veldig til meg..

I det siste har jeg merket på facebook, at hun flørter med en annen. Sikkert helt naturlig for hun, for det var hun som dumpa meg, og det er alltid "dumperne" som kommer best ut av det, følelsesmessig, etter et brudd. Men kan uansett ikke noe for at det stikker, når jeg ser dette på news feeden. Kommenterer alltid statusene hans... Grrrrr!

Føler meg bare som en bitter gammel mann, selv om jeg er ung (slutten av 20-åra).

Har ikke særlig til venner eller familie som har hjulpet meg over "kneika" etter bruddet. Går liksom i min egen lille boble, uten jobb eller noe:-/

Tenker bare på den tapte fremtiden, med en kjæreste, framtidig kone og barn:-( Hva om jeg nå aldri får barn..? Tanken på det plager meg virkelig mye! Selv om jeg vet at jeg ikke må grave meg ned i et tankekjør som dette, er det fryktelig vanskelig å bryte ut av det!

Tenker på at jeg har så lite å tilby, at ingen jenter vil noengang ha meg, og at jeg blir en ensom, gretten, gammel gubbe.

Måtte bare få ut litt tanker. Noen dager er tøffere enn andre.. Sånn er det vel for alle i alle mulige livssituasjoner.

Anonym poster: 32a9a570214ec423cfa89de02cd05fd9

Videoannonse
Annonse
Gjest abcdefgh
Skrevet

Slett henne fra facebook :) Så slipper du å se det ihvertfall. Ellers så suger brudd! Det finnes sikkert noen andre som passer for deg en plass. Hva gjør du for å komme over henne? Det hjelper ikke at det har gått 10 mnd'er hvis du sitter og drømmer om henne hver dag og sjekker henne ut på facebook for å se hva hun gjør osv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slet i flrere år, hjelt til jeg fant meg en ny. beste medisin

Anonym poster: 5b0205ad4a60b496132fd1f9a4533369

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slet i flrere år, hjelt til jeg fant meg en ny. beste medisin

Anonym poster: 5b0205ad4a60b496132fd1f9a4533369

Er jo ikke noen vits å finne seg en ny. Blir jo bare dumpa på nytt, så er det samme kjøret med grining og kjærlighetssorg igjen og igjen. Beste du kan gjøre ts er å holde deg unna kvinnfolk, og fokusere på andre ting. Forhold er for folk som er for usikre til å være alene.

Anonym poster: 294919048cc191a2d040aad45be90325

Skrevet

Det kan ta opp til fem år å komme dit at man er i stand til å realisere seg selv igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke noen vits å finne seg en ny. Blir jo bare dumpa på nytt, så er det samme kjøret med grining og kjærlighetssorg igjen og igjen. Beste du kan gjøre ts er å holde deg unna kvinnfolk, og fokusere på andre ting. Forhold er for folk som er for usikre til å være alene.

Det stemmer vel ikke helt?

Kan jo bli sikker først, så havne i et forhold.

Anonym poster: a42ff3d8674dc1504bdf9b7ffdffb39e

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Men hva om å få barn er noe av det viktigste i livet mitt da?

Skrevet

Slett dama fra facebook i første omgang, så slipper du å plage deg selv! Så burde du begynne å date igjen, det finnes garantert en eller flere der ute som vil ha deg. Du finner aldri en ny med en sånn instilling du har nå. Gjør du endringer så finner du brått en som ønsker å satse på en fremtid med deg, med barn og hele pakka! Er lett å miste troen på kjærligheten og frykte et nytt brudd, men det er bare noe man må igjennom. Er jo verdt det den dagen man finner den rette :) Man møter motgang fordi man skal brytes ned og bygge seg opp igjen, bli et sterkere menneske som er forbredt på skuffelser. For det er faktisk noe man vil møte på gjennom hele livet!

Skrevet

Det kan ta opp til fem år å komme dit at man er i stand til å realisere seg selv igjen.

Det er da ingen fasit på hvor lang tid det tar, for noen tar det kort tid, andre kommer aldri over den de elsker, selv om de møter nye. Ingen som kan si noe om hvor mange år dette tar.

Skrevet

Det er da ingen fasit på hvor lang tid det tar, for noen tar det kort tid, andre kommer aldri over den de elsker, selv om de møter nye. Ingen som kan si noe om hvor mange år dette tar.

Vel, like presis...

AnonymBruker
Skrevet

Da var dama slettet fra face, iallefall.. Og blokka, så hun ikke kan søke meg opp.

Har litt dårlig samvittighet nå.

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Tror du har en depresjon jeg. Kan du ikke ta deg en tur til legen, kanskje be om dobbelttime så du får pratet litt.

Jeg har slitt med depresjoner i hele mitt liv og har hatt god hjelp av anti-depressiva og har vært heldig med lege som har hatt tid til å prate. Ønsker du å prate mer så kan du få henvisning til DPS.

Det er ingen som kommer ridende på en hest og hjelper deg, du må hjelpe deg selv. Ta noen skritt også tror jeg til slutt at du er oppe og går igjen. Du vil få energi og mot til å stå på mer for å søke jobber og søke deg til sosiale aktiviteter.

Du kan ikke sitte der og sørge over fremtiden! Det er jo helt på hodet. Det blir ihvertfall ikke noe kone og barn hvis du ikke tar tak selv.

Ble klar over høysensitivitet i går, tror du kan være en av oss.

Tungsinn eller depresjon må aktivt jobbes mot. Når jeg kjenner det kommer en sky inne i hodet så må jeg dytte den vekk ved å si til meg selv at "Nei, jeg skal ikke ha en depressiv dag, jeg vil ha en fin dag og det skal det jaggu bli"

Ikke alltid det funker men som oftest.

Kom så gutt, opp og hopp, du høres ut som en fin og følsom en, massevis av jenter der ute som søker etter en gutt som deg.

Anonym poster: 71b8d7893d6a33b5220817e576c36cb0

AnonymBruker
Skrevet

http://tara.no/quizz...52-765d30c20d30

Tok testen, og jeg var ikke høysensitiv. Derimot følte jeg spørsmål 22 treffer meg som spikeren på hodet..

Ts

Ja, da har du jo ihvertfall gjort noe i dag. Nå var vel det knappest hovedsaken i det jeg skrev til deg.

Får hjelpe deg litt til da, værsågod.

Anonym poster: 71b8d7893d6a33b5220817e576c36cb0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer aldri over hun med den negative innstilningen, og så klart kommer du nok til å få barn! Virker som du har det alt for travelt med å tenke på hva fremtiden bringer.

Du bør begynne å forandre litt på livet ditt, det hjelper utrolig mye! Skaff deg en jobb, dra til frisøren for en hårklipp, slett henne fra facebook og bruk tiden din på ting du liker. Ta deg en tur på byen med vennene dine, reis bort og møt andre mennesker! Du kommer deg lettere over bruddet hvis du drar ut av husets fire vegger. Hvis ting fortsatt ikke blir bedre, så bør du søke hjelp! Husk at ingen ting kommer av seg selv.

Anonym poster: cbd934bdd2f7fb5f4eb49c7dae42009b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...