Gå til innhold

Hva er verst; jenter som har pulekompiser eller jenter som har ons?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte filosofere litt over dette her om dagen. Møtte en jente for 3-4 siden og det virker som hun er interessert i noe seriøst etterhvert.

Anyways, hun nevnte at hun hadde aldri ons i fylla eller noe slikt. Hun mente det var billig og sexen var aldri noe bra uansett. I stedet hadde hun et par faste pulekompiser, men det var "kun sex og ikke noe mer".

Så hva er egentlig verst, vilkårlige ons på byen med fremmede eller følelsesløs sex med faste partnere? Jeg er ikke helt sikker. Førstnevnte er i mine øyne et svakhetstegn og tyder på lave krav, men sistnevnte er ikke mye bedre. Kvinner som har følelsesløs sex utelukkende for å få seg litt kuk fremstår som ekstremt egoistiske og kyniske. Nærmest maskulin i sin atferd.

ps.

Jeg har ikke dumpet henne, men vil selvfølgelig ikke inngå noe seriøst forhold med en slik kvinne.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene er ille, men med tanke på STDs er det bedre med folk hun kjenner og som forhåpentligvis har testa seg.

Anonym poster: 71c72ed17f7a3c682fd1c07715f3270a

• Liker 2
Skrevet

Hva er feil med å ha en pulevenn? Det er mye bedre å ha en fast, enn å pule rundt med "hvem som helst".

• Liker 9
Skrevet

ps.

Jeg har ikke dumpet henne, men vil selvfølgelig ikke inngå noe seriøst forhold med en slik kvinne.

Og det har du vel fortalt henne - slik at hun får et reelt valg med hva slags fyr hun bruker tiden sin på (eller ikke).

Gjest Jon Snow
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med verken kvinner som har ONS eller pulekompiser

Og det er alt jeg har og si om det

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jenter som har ons, helt klart. Da vet de jo ikke hvem faren er når de blir gravide.

Anonym poster: 41263a3aaa8d0d2d5a8d661df5c707e8

• Liker 4
Skrevet

Det verste er de som har hatt sex med 80-90 stykker, og allikevel tror det er greit å dømme andre mennesker.

• Liker 14
Skrevet

Hva er feil med å ha en pulevenn? Det er mye bedre å ha en fast, enn å pule rundt med "hvem som helst".

Jeg nevnte det kort i åpningsinnlegget. Men kort sagt er jeg skeptisk til jenter som kan ha sex med menn de synes er attraktive uten at de utvikler følelser for han. Det er en veldig maskulin egenskap som ikke passer hos jenter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er verst: Menn som har dobbelmoral eller menn uten moral?

Men det er jo enkelt? Dobbeltmoral er jo dobbelt så bra.

Anonym poster: 9e81540cff0d60c06d663b7cb48b5505

• Liker 1
Skrevet

Men det er jo enkelt? Dobbeltmoral er jo dobbelt så bra.

Anonym poster: 9e81540cff0d60c06d663b7cb48b5505

Eller hyklersk, alt etter som man ser det.

• Liker 3
Skrevet

Hva, har kvinner i det moderne samfunnet sex utenom ekteskapet, med hvem de vil, når de vil, og på den måten de selv ønsker??? Nei, nå har jeg aldri - de krever vel kanskje å bli TILFREDSSTILT av denne utuktige atferden også, og nekter plent å være til for mannens forlystelse; skrekk og gru.. :daane:

.... :skratte:

• Liker 13
Skrevet

Jeg nevnte det kort i åpningsinnlegget. Men kort sagt er jeg skeptisk til jenter som kan ha sex med menn de synes er attraktive uten at de utvikler følelser for han. Det er en veldig maskulin egenskap som ikke passer hos jenter.

Leste innlegget ditt litt raskt. Ser hva du mener! Har faktisk tenkt på det selv. Vet ikke helt hva jeg skal si om det faktisk, men synes nok det er litt rart? Personlig får jeg følelser for alle pulevenner(neida, har ikke hatt så mange), da ikke hvem som helst får være pulevennen min. Heldigvis har det vært gjensidig. :fnise:

Skrevet

Feilen er at man forbruker andre mennesker.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ingenting av dette vipper meg av pinnen i hvert fall. Men du er jo så sensitiv når det gjelder kvinner som har sex utenom forhold, så jeg lurer litt på hvordan du til stadighet klarer å rote deg borti disse kvinnene.

Er det ikke et kloster i nærheten du kan ta av da?

• Liker 5
Gjest Puravida
Skrevet

Det som er mest turn off er usikre guttunger som har så presentasjonsangst for sex at de reagerer med sinne og hat mot andres og spesielt kvinners seksuelle oppførsel.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ikke en særlig maskulin egenskap. Det å ha "løse" forhold er derimot en handling som historisk sett har vært forbeholdt menn - ene og alene fordi menn ikke blir gravide. ;)

Og om du antar at forhold/ekteskap=følelser så overforenkler du noe fryktelig. Følelser har ikke hatt noe som helst med ekteskap å gjøre før helt nylig. For å berolige deg så har sex helt uten følelser vært en ting kvinner har praktisert med sin mann i årtusener. :fnise: Først de siste tiårene har forhold med følelser og sex blitt en hit. :danse:

Anonym poster: a2e99d05d6504505750db61fb6e5a192

• Liker 18
Skrevet

Leste innlegget ditt litt raskt. Ser hva du mener! Har faktisk tenkt på det selv. Vet ikke helt hva jeg skal si om det faktisk, men synes nok det er litt rart? Personlig får jeg følelser for alle pulevenner(neida, har ikke hatt så mange), da ikke hvem som helst får være pulevennen min. Heldigvis har det vært gjensidig. :fnise:

Naturlig og forståelig. Kvinner som har en pulekompis de liker godt, får som regel følelser for han til slutt. Derfor mener jeg det er noe "galt" med kvinner som kan ha pulekompiser de faktisk liker, men aldri ha/få følelser for han.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...