AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Jeg skal på Bruce konsert i morgen. Har sitte plasser. Men er ganske frossen av meg så lurere litt på hva jeg skal ha på meg. Er det noen som har vært der som kan si om det er kaldt eller varmt der inne? Og er det forresten noen som vet hvor lang tid det tar og gå fra lysaker stasjon til telenor arena? Lett og finne veien? Anonym poster: 3baa38e5ae4494d7591a99d6817ddd06
frk.fersken Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 Jeg var på konsert der i vinter og hadde på en tynn genser med en passe tykk jakke. Jeg tok av meg jakken og var passe varm. Skal forøvrig på konserten jeg og, har tenkt til å ha på bukse, en stynn topp og en vårjakke. Regner med at det holder! 1
Gjest Inggolf Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 med såpass mange tusen mennesker så tror jeg ikke du skal fryse med en tynn genser. De har jo riktignok et godt ventilasjonsanlegg der, men jeg tror nok ikke du trenger å bekymre deg. Nei, det er ikke langt fra lysaker til telenor arena, men har du planer om å gå så tar det jo litt tid.. det pleier å bli satt opp busser fra oslo, og det blir vel det denne gangen også? 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Takk for svar begge to:) jeg har nesten aldri før vært på konsert. Går man i hverdags klær eller pynter man seg? Det blir satt opp busser fra oslo ja. Men for meg blir det lettere og gå fra lysaker. Noen som vet hvor lang tid det tar? Anonym poster: 3baa38e5ae4494d7591a99d6817ddd06
Gjest Inggolf Skrevet 29. april 2013 #5 Skrevet 29. april 2013 Takk for svar begge to:) jeg har nesten aldri før vært på konsert. Går man i hverdags klær eller pynter man seg? Det blir satt opp busser fra oslo ja. Men for meg blir det lettere og gå fra lysaker. Noen som vet hvor lang tid det tar? Anonym poster: 3baa38e5ae4494d7591a99d6817ddd06 jeg pynter meg, men det er fordi jeg elsker å gjøre det, og gjør det ved hver minste anledning veldig mange går bare i helt vanlige klær- de fleste vil jeg si.. du kan ta 31-bussen fra lysaker (fra nedefor narvesen), men hvor mye trafikkaos det er er uvisst.. hvis du velger å gå, så går du mot Fornebu- 20 til 30 minutter vil jeg anta at det tar.
Gjest Elissima Skrevet 29. april 2013 #6 Skrevet 29. april 2013 Apropos Telenor Arena, hvorfor har de ikke ordentlige toaletter der? Jeg får hysterisk anfall av disse ekle festivaldoene.. skulle tro man var i Bangladesh og ikke i Norge. Syns også det var ganske kaldt der inne så hadde kledd meg godt.
FruLuna Skrevet 29. april 2013 #7 Skrevet 29. april 2013 Apropos Telenor Arena, hvorfor har de ikke ordentlige toaletter der? Jeg får hysterisk anfall av disse ekle festivaldoene.. skulle tro man var i Bangladesh og ikke i Norge. Syns også det var ganske kaldt der inne så hadde kledd meg godt. De har ordentlige toaletter inne! TS: jeg var der i dag, og ble ganske kald på veien fra Lysaker stasjon (15-20 min gange), men inne var det ikke så kaldt. 1
Gjest Elissima Skrevet 30. april 2013 #8 Skrevet 30. april 2013 De har ordentlige toaletter inne! TS: jeg var der i dag, og ble ganske kald på veien fra Lysaker stasjon (15-20 min gange), men inne var det ikke så kaldt. Må man ikke ha sitteplasser for å få tilgang til de toalettene inne?
momo Skrevet 30. april 2013 #9 Skrevet 30. april 2013 Tror ikke vi brukte mer enn 15-20 min fra lysaker stasjon til telenor arena. Og det var vanlig inne temperatur inne. Toalett var det inne, ihvertfall for de med sitteplass.
Gjest Elissima Skrevet 30. april 2013 #10 Skrevet 30. april 2013 Tror ikke vi brukte mer enn 15-20 min fra lysaker stasjon til telenor arena. Og det var vanlig inne temperatur inne. Toalett var det inne, ihvertfall for de med sitteplass. Men hva med de som ikke har sitteplass da? Så teit, de toalettene er bare såå ekle.. Uhygienisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå