Gjest Desperat Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Jeg er bekymret for barnet. Min mann vil aldri ha sex med meg, og det gjør meg så sint. Nå er det kommet til det punktet at jeg kaller han idiot uansett hva han gjør. Jeg vet det er galt, men vet ikke hvordan jeg skal kontrollere sinnet lengre. Jeg vil ikke at barnet mitt skal vokse opp med å tro at det er greit å rakke ned på andre, eller at barnet opplever meg som en sint og utrygg person. Ideelt sett vil jeg finne en måte å legge fra meg sinnet mitt pa. Godta et sexløst ekteskap. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan slå meg til ro med den ideen? Finnes det medisiner som fjerner sexlysten? Jeg har ikke lyst til a splitte familien...
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Du godtar det ikke. Dere går til terapi. Anonym poster: 5bf595db6c318804baadaa534bead800
Havbris Skrevet 29. april 2013 #5 Skrevet 29. april 2013 (endret) Siden du har blitt rimelig desperat, så regner jeg med at du har snakket med mannen din om dette, og dere har havnet i den ugreie rundkjøringen på kommunikasjon. Hvorfor vil han ikke ha sex? Endret 29. april 2013 av Havbris
Gjest TS Skrevet 29. april 2013 #7 Skrevet 29. april 2013 TS her. Takk for svar. Vi har snakket mye om dette, og gått i parterapi i ca et år. Ingenting blir bedre. Han gir ikke noe ordentlig svar på hvorfor sexlysten er borte, men vi regner med det har noe med at det blir for kjedelig å holde seg til fast partner over lang tid. Vi hadde tross alt et veldig bra sexliv før. Og da finnes det ikke mange løsninger annet enn å åpne forholdet, men det vil jeg ikke.
Avalon Skrevet 29. april 2013 #8 Skrevet 29. april 2013 TS her. Takk for svar. Vi har snakket mye om dette, og gått i parterapi i ca et år. Ingenting blir bedre. Han gir ikke noe ordentlig svar på hvorfor sexlysten er borte, men vi regner med det har noe med at det blir for kjedelig å holde seg til fast partner over lang tid. Vi hadde tross alt et veldig bra sexliv før. Og da finnes det ikke mange løsninger annet enn å åpne forholdet, men det vil jeg ikke. Det kan være verdt det å sjekke opp på hormonnivåene hans, og ta en prat med en sexolog også. Jeg ville iallefall prøvd alt man kan før man enten går fra hverandre eller gir grønt lys til at partneren kan ha sex med andre enn deg selv... 1
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2013 #9 Skrevet 29. april 2013 Har han bedt om et åpent forhold og faktisk sagt at det er kjedelig å holde seg til en fast partner over lang tid? Vil tro , uten å være bråsikker, at han har en på si, hvis det er slik at han vil åpne forholdet men ikke orker ha sex med deg. Da vil han ha din godkjennelse og ikke være redd for å bli fersket.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #10 Skrevet 29. april 2013 Jeg er bekymret for barnet. Min mann vil aldri ha sex med meg, og det gjør meg så sint. Nå er det kommet til det punktet at jeg kaller han idiot uansett hva han gjør. Jeg vet det er galt, men vet ikke hvordan jeg skal kontrollere sinnet lengre. Jeg vil ikke at barnet mitt skal vokse opp med å tro at det er greit å rakke ned på andre, eller at barnet opplever meg som en sint og utrygg person. Ideelt sett vil jeg finne en måte å legge fra meg sinnet mitt pa. Godta et sexløst ekteskap. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan slå meg til ro med den ideen? Finnes det medisiner som fjerner sexlysten? Jeg har ikke lyst til a splitte familien... Om dette (over litt tid) ikke løser seg så har du to valg: 1. Gå fra mannen og dermed måtte finne en løsning på fordelingen av barnet 2. Lære barnet at et forhold uten noen form for kjærlighet er en vanlig og god løsning. Vanlig er den for all del, men ønsker du virkelig å sette et slikt eksempel for et barn? For en kan si hva pokker en vil til småunger - de lærer av det du gjør, ikke av det du sier. Det siste lærer jo barnet samme hva dere gjør dere imellom. Om du finner deg en elsker og mannen gjør det samme så har dere ganske effektivt satt standarden for gutt/jentungen i huset.. Anonym poster: 319b4b831a30c8d921218b6eff3181dc
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2013 #11 Skrevet 29. april 2013 Jeg har vært i dine sko. Var fortvilet i flere år, lette etter årsaker til at han ikke hadde lyst på meg lenger, lengtet etter nærhet, blikk, kjærtegn, kos. Det endte med at han forlot meg i full fart så fort han hadde funnet seg en annen. Dessverre tror jeg ikke man kan leve et godt liv hvis man skal slå seg til ro i et sexløst ekteskap. En av partene vil falle for fristelsen og inngå forhold med en annen så fort tilfellet byr seg.. Kanskje dere begge skal åpne opp for at dere går fra hverandre? Kanskje det kan åpne øynene deres og gjøre at dere ser hva dere har og blir villig til å jobbe for det? Kanskje skaffe en leilighet og at dere bytter på å bo der i en lengre periode. Etter en stund vil dere kanskje kjenne at dere savner hverandre, eller dere ser at det ikke er noen følelser igjen å bygge videre på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå