Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og som klarer å se hva andre kler og hvordan de burde sminke seg for å fremheve pene trekk?

Jeg klarer lett å se hva som kler andre og hva de burde gjøre for å fremheve sine beste trekk, men jeg klarer det ikke i det hele tatt på meg selv. Jeg har en umulig ansiktsform og øyeform så får det rett og slett ikke til. Hjelp?

Anonym poster: 5328ca587b5e0265bb516135d6c10573

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på ansiktsformer, sjekk ut forskjellige sminketeknikker innen skyggelegging. Jeg har lært masse av å gå på blogger og i sminkebøker. Er kjempegøy når du skjønner hvor lett det egentlig er.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alt gjort det, men som sagt har jeg en umulig ansiktsform og øyeform. Har til og med prøvd å sminke meg etter alle de formene jeg synes kanskje ligner litt på formen min, men alt blir grisestygt.

Skrevet

Hos Mac kan du jo få de til å sminke deg. Eller andre steder... Se heller muligheter!

AnonymBruker
Skrevet

Hos Mac? Jeg bor ikke i nærheten av noen Mac-butikker. Ikke har jeg råd til en time hos "spesialister" en gang til heller, og erfaringen min gjør ikke at jeg vil prøve det igjen heller. De ser ikke godt nok på deg til å se hva du kler, de bare kliner på med sminke som er "in". Forrige gang jeg gjorde dette så jeg helt jævelig ut.

Derfor jeg lurte på om noen her klarte å se hva som kler andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...