Gå til innhold

samlivsbrudd- fordeling av ungene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei

jeg trenger noe tips fra noen som er i samme situasjon eller har noe erfaring. vi har ett felles barn (jente på 2 år) og jeg har et barn fra før (gutt på 4 år). han ser på (eks) samboeren min som far og jeg vil at han skal vær faren til gutten like mye som han er faren til jenta. nå har jeg flyttet ut av felles huset (etter mye krangling om hvor mye penger jeg skal få og masse styr) så nå er det bare "fordeling" av ungene som gjør at vi krangler veldig mye. han vil ha 50/50 og det er greit for meg så lenge vi ha de 2-4 dager hver. og annen hver helg. desverre så jobbe jeg en av de dagene jeg egentlig skulle ha ungene denne uke så nå syns han at de er for mye hos han selv om han gutten har lust å vær hos han hele veien for der kan han gjør akkurat det han ha lust på. og han klager på meg at vi må gjør noe med det at ikke gutten vil vær med meg. det er jo det verste som kan skjer til en mor at ungen ikke vil vær med henne. :( syns nå jeg. nå vil han i hvertfall bestemme at vi skal ha de 1 uke hver. og når jeg sier at hu lille ikke klarer det meine han at hu kan vær hos meg hele veien. men det blir jo heilt feil. ungene skal jo vær sammen.

håpe det er noen som kan svare meg eller gir meg en tips om det kanskje er bedre hvis vi har de 1 uke hver eller heller noen dager.

beklager skrivefeil forreseten men jeg er ikke norsk :unsure:

Anonym poster: 6ab9befa2aa385166525eb10c44cd96c

Anonym poster: 6ab9befa2aa385166525eb10c44cd96c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ikke umulig å la gutten være hos ham annenhver uke, mens jenta har en annen ordning. Det er to forskjellige barn, og dere bør heller tenke på at samværene skal passe hvert barn best mulig, fremfor at de skal "måtte" følge den samme samværsoppskriften.

Samværet kan heller justeres etterhvert som ungene blir eldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...