AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Har en god stund nå slitt med en slags kvise i underlivet, i "trekanten" akkurat langs der trusekanten går. Den er kanskje på størrelse med en liten ert, og den veksler mellom å være hoven og fylt av blod og puss, og så tømmer den seg, og blir rød og liten igjen. Så går det en liten stund, og så fyller den seg opp igjen.. Den kan da bli lilla og ser helt grusom ut, men dette kommer av blodet inni.. Den er bare vond om jeg er mye borti den, noe som er vanskelig å unngå når den er så strategisk plassert.. Ellers kan den klø litt, men ikke mye. Jeg har et hår som gror rett ut av den, og når det blir langt nok, napper jeg det, og hevelsen går ned og den blir bare litt rød. Hva kan dette være? Anonym poster: e1e16fc44fb501c33fc51cb4bb783037
Gjest MamaQuilla Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 Betennelse i hårsekken, mest sannsynlig.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 Er det noe umiddelbar fare? Må jeg til legen g få den tømt tror du? Anonym poster: e1e16fc44fb501c33fc51cb4bb783037
Gjest MamaQuilla Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Vet ikke helt, jeg er ingen lege. Jeg vile fortsatt å nappe ut håret til det roet seg, men da kan du jo også risikere å få et inngrodd hår. Kanskje nappe det og sprite området etterpå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå