Gå til innhold

Hvite litt store perler - hvor kjøpe mange billig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ganske mange middels store hvite runde perler. Noen som vet hvor man kan kjøpe dette rimelig? Å kjøpe så mange perler på panduro er jo ran! Har tenkt på å kjøpe perlekjeder på hm eller glitter ol. men har ikke funnet noen som er særlig rimelig.

Noen som har tips?

Anonym poster: 4071a304b3bc9ec4884f9391e4319c47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forsøkt ebay. Fikk altfor få og altfor små perler. I tillegg tok det en måned før jeg mottok de. Har ikke tid til å sjanse på det en gang til.

Skrevet

Jeg handler fra Shipwreck Beads, se for eksempel her. Men du må sjekke antall i pakken og diameter på perlene før du bestiller, ellers er det ikke rart om det blir for få og for små. Det er vanskelig å vite hva du mener med mellomstore - 7-8 mm?

AnonymBruker
Skrevet

8-10 mm tenker jeg.

Skrevet

aliexpress.com - de har sinnsykt mange perler...

Skrevet

skal du ha ekte perler, vil jeg anbefale integritypearls.com - der får du god info om antall perler og størrelse.

Går det fint med glassperler, prøv http://www.beadsunlimited.co.uk/ - de har mye billig til god kvalitet, og rask og pålitelig frakt fra England - det kommer vanligvis frem på en uke. Denne perlen (10mm) får du 50 stk for ca 30 kr, og kjøper du 5 pk får du 10% rabatt. De trekker fra momsen når du oppgir at det skal sendes til Norge. Frakten får du først oppgitt i etterkant, men stort sett er den ca £4 på forsendelser rett under 200kr, dvs omtrent det samme som momsen. Jeg har som regel fått tilbake noen kroner når frakten beregnes i etterkant.

AnonymBruker
Skrevet

skal du ha ekte perler, vil jeg anbefale integritypearls.com - der får du god info om antall perler og størrelse.

Går det fint med glassperler, prøv http://www.beadsunlimited.co.uk/ - de har mye billig til god kvalitet, og rask og pålitelig frakt fra England - det kommer vanligvis frem på en uke. Denne perlen (10mm) får du 50 stk for ca 30 kr, og kjøper du 5 pk får du 10% rabatt. De trekker fra momsen når du oppgir at det skal sendes til Norge. Frakten får du først oppgitt i etterkant, men stort sett er den ca £4 på forsendelser rett under 200kr, dvs omtrent det samme som momsen. Jeg har som regel fått tilbake noen kroner når frakten beregnes i etterkant.

Tusen takk for tips. Nå er perler bestilt. Håper det går relativt raskt. :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...