Ea_ Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Har noen tips til antrekk til brudesvenn som ikke er dress? Lillegutt kommer til å være 10 måneder når vi gifter oss og vi synes han bør ha et lyst antrekk, ikke dress, i og med at han er så liten. Har søkt mye på brudesvenn og lignende, men det virker som det går i dress de fleste stedene. Tips til butikker og nettsider mottas med stor takk. Dette bildet er det eneste jeg har funnet som ikke er dress-aktig, men jeg ser for meg noe litt "finere" enn dette antrekket.
Gjest lisha Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 på babybutikker har jeg sett en nydelig hvit babydrakt, i hvitt "silkestoff" kjempesøte drakter vet enkelte har brukt de som dåpsantrekk istedenfor dåpskjole! kanskje de babybutikkene i nærheten av deg har noe lignende?
Arkivskap Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Du skriver at du ikke vil ha dress, men det finnes dresser som er fine til så små gutter også. Jeg husker at vi hadde en hel drakt som besto av svart bukse, hvit skjorte med sløyfe og vest på . Det så ut som en dress og hadde veldig godt stoff, men var egentlig en sparkebukse. Er du interessert, så kan jeg sende deg et bilde :-)
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #5 Skrevet 29. april 2013 Matrosdress er kjempefint til slike små. Og til større barn også, tenk bare på bryllupet til Victoria og Daniel! http://www.youtube.com/watch?v=c-h2WKtoOzo Anonym poster: 6b91c855e5849ee3c3ececcbd8dee0dd
Ea_ Skrevet 30. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2013 Takk for råd! Både bunad og matrosdress er veldig fine antrekk, men ikke helt det jeg ser for meg. Send meg kjempegjerne bilde, Arkivskap! Takk for tips angående "dåpsantrekk", lisha, da jeg begynte å søke på "baby boy christening outfit" fant jeg tøy som var mer som vi hadde tenkt. (Han skal jo selvsagt ikke ha dåpskjole, men en fin lys drakt). Skal sjekke ut babybutikkene også, ellers bestiller jeg vel noe over nett. Kanskje noe sånt: Vi må bare finne ut av farger og sånt.
Arkivskap Skrevet 30. april 2013 #7 Skrevet 30. april 2013 Sender du meg e-post adresse så skal du få et bilde av sønnen min med det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå