AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Noen som har erfaringer/noe å anbefale? Valget står mellom disse to! Fordelen med SunSpa tenker jeg er at det er en spray, og ikke krem, som mest sannsynlig gir et finere og jevnere resultat.. Men ikke vet jeg! Hva tenker dere? Anonym poster: 1357a8635708695c12b725168f0be996
MilleVanille Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Jeg har aldri prøvd SunSpa, men XenTan er et godt merke! Den jeg har prøvd sier at den ikke lukter noe, men det gjør den, som alle andre. Men den gir et veldig bra resultat, synes jeg! Ingen skjolder/ujevnheter. Jeg har brukt en som er veldig mørk, og den vil jeg ikke anbefale til de som er veldig lyse(hvert fall ikke om vinteren), for man blir nettopp veldig, veldig brun. Spray kan være bedre, det er mindre kliss på huden og raskere tørketid, men jeg har prøvd spray, og med mindre du står ute(eller i salong) vil jeg ikke anbefale det. Jeg gjorde det med venninnen min på badet mitt, og da jeg skulle vaske badet etter en ukes tid, var vaskevannet helt oransje... Sprayen treffer jo ikke utelukkende kroppen din, men setter seg også på vegger/gulv. Bare en tanke!
Lilje:) Skrevet 30. april 2013 #3 Skrevet 30. april 2013 Jeg har brukt Xen tan i 2 år nå, og har vært kjempefornøyd hver gang jeg smører meg. Før luktet den ikke i det hele tatt, men jeg tror de har forandret ingrediensene siden jeg begynte å bruke den. Forpakningen er i hvert fall blitt forandret, jeg synes den lukter mer, og den er blitt litt mer transparent i fargen. Den gir en veldig fin og naturlig brunfarge (gir ganske mye farge) i oliventoner. Så du trenger ikke være redd for å bli orange. Vil fortsatt anbefale den (På Feelunique er den billig). Men pga selvbruningslukten er jeg på jakt etter andre merker også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå