Gå til innhold

Hva synes dere om denne damen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For mye muskler. Litt for tynn. Kunne gjerne sett sånn ut, men som sagt da med mindre muskler og litt mer fett på kroppen :)

Anonym poster: e4f05eb47d43b1d1d07682dfc1f88b50

• Liker 1
Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Joda, flott dame, men blir litt for mye muskler for min smak. Synes det er pent med definerte jentekropper, men ikke når det begynner å se "hardt" ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns hun er fin, veldig fin! Jeg blir så imponert..

Kunne ikke tenkt meg å se slik ut, men jeg syns hun var råflott.

AnonymBruker
Skrevet

Flott hun, litt for tynn... Det er fullt mulig å ha flere kg på kroppen, se smashing ut, være i supergod form og ikke være en tynnis.... Hvorfor tror dere jenter at "jo tynnere, jo bedre"...?

Anonym poster: 6f85819faf2cb2cc1ed584a2f6d649a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flott hun, litt for tynn... Det er fullt mulig å ha flere kg på kroppen, se smashing ut, være i supergod form og ikke være en tynnis.... Hvorfor tror dere jenter at "jo tynnere, jo bedre"...?

Hvorfor tror dere styrkegubber at alle kvinner skal forandre sine preferanser bare fordi et lite knippe menn liker damer som har større armer enn den gjennomsnittlige mann i gata?

Og hvor får du "jo tynnere, jo bedre", fra? Det er da ingen her i tråden som har hintet til noe slikt.

Anonym poster: 290f6621ad780c84e56aa37c9ad72429

• Liker 2
Skrevet

Hva mener du med tynn?

Lav fettprosent?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hun hadde sykt fin kropp! kunne absolutt ønske jeg hadde så fin kropp! noe jeg ikke har.. :/ men skal få det etterhvert. skal trene hver dag nå fremover ;)

Anonym poster: 1e2a950f8e105c25c02bec656a78e01e

Skrevet

Vakker! Liker at hun ser sterk ut, for det er mitt hovedfokus på trening. Vil ha nyttig trening, ikke bare "nå skal jeg se bedre ut"-trening. Vil ha overskudd, være sterk nok til å løfte tungt og ha sterke muskler i HELE kroppen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt mer fett og litt mindre muskler for min del. Ikke at hun var stygg eller noe, men det ville jeg foretrukket.

Anonym poster: a3a10b56c193a5daa4a0ace5ff220435

• Liker 1
Skrevet

Utrolig pen, men litt for mye muskler :-)

men det er min smak !

Skrevet

Pent ansikt. Fine lår og rumpe.

Mellomkroppen er ikke etter min smak.

Skrevet

Utrolig flott kropp, ville ikke hatt noe imot å ha sånn kropp.

Skrevet

For mye muskler. Jeg synes ikke det er pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...