Gå til innhold

store hofter

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg er 18 år.hoftene mine er for store,slik at skjørt sklir oppover! synes det henger fett over magen min,og det komer alltid bilringer hver gang jeg setter meg ned!det er så stygt!!!!jeg vil ha en flat mage stram mage! jeg veier 54 kilo og er 172 høy..ca.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 kg er MIN match vekt, og jeg er 1,57 cm. Hvis du anser deg selv som for fet, så viser det at du har et litt forvrengt syn på kroppen din!! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Er helt enig med Cassandra....

jeg er 170 cm og 73kg og jeg er ikke feit og har ikke bilringer....

Noen små håndtak gjerne og ikke stram mage men ikke feit....

Så kansje du skal snakke med legen din om hvordan du ser på deg selv....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du har INGENTING å klage over. Jeg er 1.80 og veier nesten 100 kilo. Ja, jeg er kanskje tjukk, men allikevel føler jeg meg ikke smellfeit. Man må lære seg til å akseptere seg selv som den man er. Selv når jeg var 20 kilo lettere følte jeg meg faktisk tjukkere enn jeg er nå. Nå kler jeg meg slik som passer meg, og dette gjør at jeg også trives bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, det er vel blitt nevnt før, men med 54 kilo og en høde på 172..ca..... så er du i de flestes syn IKKE feit ihvertfall.

Dersom du har tingene litt "skjevt fordelt" i egne øyne, er vel det lureste du kan gjøre å prøve å trene det annerledes.

Jeg er riktignok ti år eldre en deg, men er 1.72 + - og veier 65-68kg, jeg har hofter og rompe som det hunnkjønn jeg er , jeg har også mage, og får "bilring" (om man kan kalle det det da.) når jeg sitter. Når jeg var på din alder var jeg selvf. like høy, og veide vel rundt 55-58 kg, når jeg ser tilbake på det i dag, så var jeg TYNN!!! er meget glad for at jeg ikke ser like pinglete ut som jeg gjorde da! icon_wink.gif

ang skjørt, den kan jeg kjenne igjen. Skjørt i stretchstoffer har en stygg tendens til å skli opp... og da blir jeg gående å dra i det hele dagen, noe som ikke er spesielt lekkert! icon_lol.gif Men det er til å leve med! jeg er glad jeg har hofter jeg! og magen kan jeg trene stram om det blir ett stort poeng for meg.

Start dagen med så mange sit-ups du klarer, eller end dagen med det samme. Gjør du dette til en morgen eller kveldsrutine, så vil du få strammere mage.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dessuten er det viktig å huske at alle disse rett-opp-og-ned menneskene man ser rundt omkring, det er faktisk ikke det som er mest naturlig når det gjelder jentefasong. Og dette med skjørt, det er jo klesbutikkene som lager skjørt som ikke passer til normale jenter. Det er ikke vi som ikke passer til skjørtene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

du er veldig slank, faktisk litt undervektig, så problemet er nok heller at klærne dine ikke passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vil bare berolige deg med at "bilringer" er rimelig vanlig... Kjenner du noen som ikke får det når de sitter? Jeg gjør faktisk ikke. Grunnen til det er at magen er myk, deter bare tamer og andremyke greier inni der .... under et lag med muskler. Nå har det seg slik at når du da bøyer deg, blir avstanden mellom hofte og ribben kortere, og siden det mellom (magen) ikke har trecheffekt eller noe, blir det "bilringer".

Når en ser på vekten din slutter en at du er tynn rett og slett! Du kan umulig ha noe som vil være sundt å ta av.... icon_smile.gif

Når du fyller 30 vil jeg regne med at du veier 65 kilo... og kan være i god form, bare mer kvinnelig... icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner SKAL ha litt mage,hofter og rompe.Vi er skapt sånn og det heter kvinnelige former.Det er disse formene som gjør oss i stand til å bli befruktet og bære frem barn.

Det er ikke uten grunn at de syltynne hollywood stjernene forblir barnløse.

Tenk på det du icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Makan til klaging!

Hvis det er så ille, gjør noe med det, ikke bare sitt der og klag. *oppgitt*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg I.W. Om du ikke har en form for spiseforstyrrelse selv vil du fort kunne se at jenta langt i fra har noe hun må gjøre med.

Spar deg sånne kommentarer 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også vi bør være forsiktige med å bruke undervektig.... Kan tenkes disse kiloene hennes er perfekt fordelt og at hun faktisk kler å være såpass slank? Det vet jo ikke VI! Jeg synes nå det er litt for galt dette vekthysteriet uansett hvilken vei det går. Overvektig, undervektig, det er faktisk ikke alle som klarer å gjøre noe med det! Jeg kjenner flere slanke som spiser alt de kommer over og ikke legger på seg i det hele tatt, og jeg kjenner flere litt mer formfulle som nesten ikke spiser, og klarer allikevel ikke gå ned. Det er like ille for en tynn person å få høre om vekta si bestandig, som det er for en tykk person. Dette er jo media med på å hause opp, ved å vise "radmagre" modeller, mens de aldri sier at en person er "smellfeit".

Så lenge folk er fornøyd med kroppen sin, burde det ikke være noe problem.

Til deg som startet tråden: Du er iallefall et stykke unna fra å bli kalt overvektig på BMI-indeksen, så du trenger nok ikke være redd for det! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel det som var poenget Kevin, at hun syns hun er for tykk... Da er det jo fint at alle skriker høyt HHÆÆÆ? Huner jo ikke tykk og burde vel ikke ta av seg. Alle svarene bunner i bekymring tror jeg, og godt ment icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skriver ikke jenta at hun synes hun er for tykk, da... Hun sier hun har for store hofter... Og hoftene kan du ikke gjøre noe med. Vær glad du har de. Hofter er kvinnelig og har ingenting med fedme å gjøre... Personlig så synes jeg skjørt sitter mye finere hos jenter med hofter enn jenter uten...

Når det gjelder "bilringer" på magen, så er det helt normalt at magen ikke er paddeflat når man sitter...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...