Gå til innhold

Jeg som alltid tar kontakt - hva betyr det da ?

Anbefalte innlegg

Gjest Skyactive
Skrevet

Hei,

Jeg har nettop blitt kjent med en jente som jeg synes er fasinerende.

Har invitert henne å finne på noe et par ganger og hun har blitt med.

Noen ganger kunne hun ikke bli med pga andre ting hun måtte gjøre,

men det er vel forståelig ?

Uansett så er spørsmålet mitt, når jenter aldri tar kontakt selv betyr dette

at de kanskje ikke er like interessert ? Føler jeg må alltid ta kontakt med henne

på facebook, meldinger etc... men hun er som oftest med når jeg inviterer henne så jeg er veldig usikker på hele denne situasjonen.

Finnes det jenter som er så old fashion at de forventer at gutten alltid skal ta kontakt for å finne på ting, ja til og med bare starte en samtale på facebook chat for eksempel ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du kjent henne? Er hun ivrig i svarene tilbake? Du får bare fortsette å ta initiativ, så kanskje hun kommer etter etterhvert.

Gjest Skyactive
Skrevet

Hvor lenge har du kjent henne? Er hun ivrig i svarene tilbake? Du får bare fortsette å ta initiativ, så kanskje hun kommer etter etterhvert.

Kjent henne i 1 uke :) Er en type jente som får mye oppmerksomhet.

Skrevet

Du føler vel om hun liker at du tar kontakt, eller om hun drøyer det, tar litt avstand i svarene o.l ?

Hvis hun virker interessert når hun svarer, stiller spørsmål tilbake o.l, tror jeg hun liker deg, men jeg kjenner henne ikke, folk er så forskjellige.

Skrevet

Da må du bare regne med å bli forkastet.

Skrevet

1 uke er jo ingenting da...Siden hun er en type jente som får mye oppmerksomhet, hadde jeg ventet litt nå hvis det bare er du som først har tatt kontakt. Vent å se om hun tar initiativ!

Skrevet (endret)

Altså du har invitert henne på 4 ting iløpet av 7 dager? Rolig :fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Skrevet

Vel, om du bare har kjent henne èn uke og hun allerede har vært med å finne på ting noen ganger så synes jeg du skal fortsette å prøve deg. Prøv ihvertfall en uke til, før du evt venter litt og ser om hun tar kontakt når du blir stille. Men for all del - ikke mas! Er hun ikke aktiv i samtalen selv så ta hintet.

Gjest Skyactive
Skrevet

Det var en gang jeg spurte henne om hun ble med å spille tennis og da sa hun at hun ikke kunne den dagen. Så noen par dager senere hang vi med hverandre og fant på noe helt annet. På slutten av dagen vår sammen spurte hun meg når vi skulle spille tennis sammen som jeg spurte hun om tidligere. Da svarte jeg hmm når kan du da ? Da svarte hun : Når som helst !!

Som dere ser, veldig vanskelig å analysere om hun er keen eller ikke.. Så masse mikset signaler/tegn føler jeg.

Skrevet

har dere hatt sex eller gjort noe seksuelt?

Skrevet

Kjent henne i en uke og så forventer du at hun skal ta så mye kontakt... :daane:

Gjest Skyactive
Skrevet

har dere hatt sex eller gjort noe seksuelt?

Nei ingenting slikt enda.

Skrevet

Nei ingenting slikt enda.

Da er det egentlig umulig å svare på spørsmålet ditt. Du må få henne på tomannshånd og gjøre et move.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du bør roe deg litt.

Det har gått 1 uke, ikke mas.

Anonym poster: 4ff0eec91b157a433bfa0cd2ab70e697

Skrevet

JA... Jenter forventer at gutta tar mest kontakt i begynnelsen :)

Skrevet

Beklager å si det, men jeg tror ikke du skal ha for mye forhåpninger. Jeg har opplevd mange ganger å kontakte jenter som er pene(populære). Når de ikke tar kontakt så betyr det som oftest ikke interessert og jeg kan velge mer attraktive gutter.

Skrevet

Kjent henne i en uke og så forventer du at hun skal ta så mye kontakt... :daane:

Det er så teit at alltid gutta må ta intiativet. Når skal dere kvinner gjøre halve jobben.

Skrevet

Det er så teit at alltid gutta må ta intiativet. Når skal dere kvinner gjøre halve jobben.

Hun har kjent TS i en uke, hvorfor skal hu ta kontakt? Er ikke sikkert hun føler personkjemien på samme måte som han gjør.

Skrevet

Hun har kjent TS i en uke, hvorfor skal hu ta kontakt? Er ikke sikkert hun føler personkjemien på samme måte som han gjør.

Jeg tror du har TS og da er sjansene uhyre små.

Skrevet

Jeg tror du har TS og da er sjansene uhyre små.

???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...