Gå til innhold

Matche (kort) blå kjole

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat kjøpt denne blå kjolen fra Gina Tricot:

http://www.ginatricot.com/cno/no/kolleksjon/shades-of-blue/ccollection-cshadesofblue-p1.html#product_163790

Usikker på hva jeg skal ha til av tilbehør.

Har en sort dressjakke jeg skal ha over hvis det blir kaldt.

Har i tillegg en gullklokke jeg ønsker å bruke.

Tenkte kanskje et stort smykke i halsen av noe slag. Noen som har forslag til dette? (Bør vel helst være gull hvis klokka skal brukes?)

Det er i morgen jeg skal ha på antrekket, så superfint hvis noen kan tipse om noe som mest sannsynlig er å finne i butikkene i dag:p

Når det gjelder sko er jeg litt usikker på hva jeg skal ha. Har et par flotte (og behagelige) burgunder-pumps som jeg ønsker å bruke sammen med kjolen. Disse er nestene sorte, altså mørk burgunder og i et blankt materiale. Blir det rart å ha mørkerøde/burgunder sko til en så lys blå kjole ?

Det jeg altså lurer mest på er om skoene kan passe og hvilket smykke som anbefales. På forhånd takk:)

Anonym poster: fdd194821cd3f6a118ed66b50218ab47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville brukt skoene, prøvd å finne et smalt belte i samme farge som skoene med gullspenne på også brukt noen enkle gull øredobber sammen med klokken :) Du kommer nok til å se smashing ut!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville brukt skoene, prøvd å finne et smalt belte i samme farge som skoene med gullspenne på også brukt noen enkle gull øredobber sammen med klokken :) Du kommer nok til å se smashing ut!

Tusen takk for fine tips! Har tenkt på belte jeg også, for kjolen er litt tam eller kjedelig frampå.. Men så er ryggen ganske åpen, nesten helt ned til rumpa. (Er en sløyfe som knytes bak), så usikker på hvor fint det blir bakpå ryggen med et belte..:P

Anonym poster: fdd194821cd3f6a118ed66b50218ab47

Skrevet

Jeg synes personlig at sølv utgjør en herlig kombinasjon med blått. Jeg ville sikkert funnet armbånd eller noe, eventuelt en dritkul væske i passende farge (tips: gult, andre blåfarger, turkis, orange/oransje, passende lilla-toner). :)

Gull kan sikkert også funke, men det har jeg lite erfaring med - bruker alltid sølv eller noe annet selv... Hva burgunderskoene gjelder, er ikke det en klassisk farge med blått, så her må du bare bruke skjønn og se hvordan fargetonene går sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...