Gå til innhold

FLÅTTMIDDEL MOT KATTER

Fremhevede innlegg

Gjest Spiderpig
Skrevet

Jeg hadde nok aldri tørt å kjøpe flåttmiddel til pus på ebay. Akkurat som at jeg aldri ville kjøpt kontaktlinser eller smertestillende der, det er litt for skummelt hvis det skulle være uekte..

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok aldri tørt å kjøpe flåttmiddel til pus på ebay. Akkurat som at jeg aldri ville kjøpt kontaktlinser eller smertestillende der, det er litt for skummelt hvis det skulle være uekte..

Signerer.

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Har ingen problemer med å kjøpe "kina-produkter" når det kommer til klær, tilleggsutstyr til foto m.m., men når det kommer til flåttmiddel, medisiner og andre lignende produkter så betaler jeg heller litt ekstra og kjøper det her i Norge.

Har man dyr så får man regne med slike utgifter. Det er muligens litt dyrt der og da, men sommeren kommer hvert år og da legger man til side noen kroner hver mnd så har man plutselig spart opp når sesongen kommer

• Liker 3
Skrevet

har foresten også hørt at å ta litt hvitløkspulver i våtfor eller lignende skal hjelpe :)

pågrunn av den utrolig deilige hvitløksånden ! :P

men da får du vell to katter som stinker hvitløk hele sommeren regner jeg med :P

Anonym poster: 6c271f6b67230fa5d6256dcadec937ce

En skal ikke gi hvitløk til pus

http://www.zoohuset.no/hundesider/atte-ting-dyret-ditt-ikke-skal-spise

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Nå ble jeg et øyeblikk redd for at du skulle gi flåttmiddel til hund til katten din (flåttmiddel MOT KATTER), da kan den nemlig dø.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg kjøpt tre frontline pakker: http://www.ebay.com/...=item4ac375d8e8

Det var det billigste jeg fant fra ebay og med 100% top rated seller. Det er fra Thailand, men tenker at så lenge det er samme merke, er det vel bra. Håper bare ikke det er fake :P

TS

Anonym poster: ef38c31006d805e1ba735a9f1da1a7b5

Virker det?

AnonymBruker
Skrevet

Virker det?

De er ikke fake. prislappen henger fremdeles på og damen jeg kjøpte de fra forsikret meg om at hun kjøper de i hjemlandet sitt og bruker disse selv på sin katt. Har brukt det på mine to katter, og de har ikke hatt flått enda. :)

Anonym poster: ef38c31006d805e1ba735a9f1da1a7b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...