Gå til innhold

Jeg tror jeg har forelsket meg i en annen... :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fast kjæreste som jeg elsker over alt på denne jord og ikke har lyst å gå fra for noe. Men det er en annen fyr som fanger oppmerksomheten min så veldig. Jeg har aldri vært utro eller gjort noe med denne andre fyren.

Jeg sitter ved siden av han på skolen, og det har vært sånn i rundt 1 mnd nå. Han er to år yngre enn meg, noe som setter en stopper fra starten av, men han er så fin, smart, ærlig og bare helt gjennomført.

Han snakker ofte med meg på facebook, og spør ofte om vi skal finne på noe på fritiden, jeg avslår jo høflig fordi jeg føler det blir helt feil i forhold til kjæresten min. Det er heller aldri jeg som starter samtalen på facebook eller sms, men han sitter jo ved siden av meg og er en god venn så blir jo veldig rart om jeg bare slutter å svare. Og nei jeg kan ikke flytte meg i klassen, fordi vi har faste plasser.

Han er en motsetning til kjæresten min, og han oppmuntrer følelsene mine og er koseligere og virker mer betatt enn hva kjæresten min er. Men jeg ville aldri vurdert engang å gå fra gutten jeg elsker for en jeg er litt betatt av.

Han gir meg mye klemmer, sånne store kose klemmer bakfra. Han kysser meg på kinnet på tull nå og da. Han har også sagt at han har drømt om meg... Han er en player/ rundbrenner så jeg er 99,999999% sikker på at han ikke er forelsket. Om noe vil han bare ha sex. Jeg vil ikke at han skal være forelsket i meg, for jeg vil ikke ha han egentlig.

Han er smart og ser veldig majestetisk ut. Han er veldig utadvendt og har masse venner og et bredt sosialliv. Han har høye fremtidsplaner og får gode karakterer. Han er så og si alt det typen min ikke er... Men jeg elsker jo kjæresten min.

Er det vanlig å bli så betatt i et forhold? Jeg ville ALDRI gjort noe, jeg vurderer ikke engang å gå fra kjæresten min, for det er han jeg sitter og savner hver dag. Det er bare denne kompisen som gir meg en rar følelse og får meg til å oppføre meg som en 13 åring igjen, med masse hormoner... Blæ! Det går sikkert over... men er det vanlig???

Kan ikke akkurat bryte kontakten med han, siden vi sitter sammen er det mange prosjektoppgaver til skolen vi har sammen og jeg kan ikke be om å bytte plass uten vidre. Vil heller ikke slette han fra facebook eller bli helt overlegen, vil jo ikke at han skal finne ut hvor fortapt jeg er i han :P

Vet at kanskje kjæresten min fortjener en som ikke ser på andre gutter, men denne var helt uventet. Har aldri blitt sånn før, men er jo helt sikker på at jeg ikke kommer til å være utro eller være på grensen til utro, jeg oppmuntrer han ikke til noe av det han gjør og jeg tror det er akkurat derfor han syntes det er så gøy, han er vandt med å få hvem han vil, mens jeg er uoppnåelig fordi jeg ikke gir de samme signalene tilbake...

Hjelp? Erfaringer??

Anonym poster: a11dfc23130447f00ace3d1b7a2669df

Videoannonse
Annonse
Gjest MamaQuilla
Skrevet

Kan jo hende du har vokst fra ditt nåværende forhold og er klar for et nytt?

Men gjør det slutt med kjæresten din før du flørter mer med denne gutten, det verste er folk som overlapper forhold og ikke har guts til å være ærlig når de mister følelsene.

Skrevet

Høres ut som han har rullet deg skikkelig rundt lillefingeren. Jeg kan kjenne meg igjen, man kan bli litt betatt når noen andre viser slik oppmerksomhet, det blir nytt og spennende siden du er så vant til kjæresten din.

Ikke snakk med ham, det er ikke riktig. Du sier du elsker kjæresten din? Der har du svaret ditt. Elsker du ham, driter du i han du sitter med på skolen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kun er betatt av ham ser jeg ikke noe galt i det. Du er jo ikke forelsket, slikt kan skje alle.

Anonym poster: 17f3c96181f620533eea67c9f6d7419f

AnonymBruker
Skrevet

Slapp av det går over.

Jeg har vært sammen med kjæresten og nå samboeren min i 15 år og vi har begge med ujevne mellomrom vært litt (mye) betatt av andre. Det har for min del mer med at jeg av og til savner det å være nyforelska, det er jo en rus.

Jeg har ikke, og ikke kjæresten min heller gjort eller sagt noe som gjør at vi tenker på det som utroskap.

Jeg stoler helt og fast på han og han på meg, og etter noen uker går det over.

Anonym poster: 37453eef44ef669e0b495cecd676e0aa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du er forelsket i akkuratt han, men at du heller er "forelsket" i oppmerksomheten og den rusen du får. Det går nok over skal du se. :) Når du innerst inne vet at det er kjæresten du vil ha, så stol på det. Om du en gang hadde blitt sammen med han du er "betatt" av, så kommer den "kjedelige" hverdagen en gang uansett. Da blir det dumt om du skal gå rundt å skifte ut personer bare pga du blir lei forholdet.

Når du slutter å se han i klassen din, så slutter nok også den følelsen.

Anonym poster: 050a6eccd95e330aace394278242b235

AnonymBruker
Skrevet

ingen går gjennom livet uten å forelske seg i tide og utide, det er jo det som er naturen! Vi er ikek ment å være monogame.

Anonym poster: 7cf6afa1a1ea2874ebf2f09ff9a5325e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...