Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en herlig mann ute nå på lørdag. Danset og lo masse sammen. På slutten av kvelden ble han med meg hjem. Vi hadde kanskje noe av den beste sexen jeg har hatt, var helt vilt hvor god den seksuelle kjemien var. På formiddagen sto vi opp og tok en kaffe sammen. Satt og snakket en halvannen times tid før han dro av gårde. Jeg fulgte han ut i gangen for å si hade. Tenkte at jeg ville møte han igjen, men spurte ikke om nr fordi jeg tenker at en ons er en ons, og kanskje han ville bli stressa om jeg ga utrykk for at jeg ville noe mer. Men når han går så spør han meg om vi ikke skal høres/snakkes en dag. Jeg svarer at det hadde vært koselig, så vi utveksler nummere og sier hade.

Er det mulig at han har lyst til å treff meg igjen for noe annet eno bare sex? Vi var begge enige om at vi hadde hatt det morsomt sammen ute mi at sexen var veldig god.

Noen tanker?

Anonym poster: 0246a09a0f1d708d789bdceead00195f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, skriver fra tlf. Ble noen leifer her og der

Gjest Rosetorne
Skrevet

Ja, det tror jeg :) Særlig når dere begge har uttrykt et ønske om å treffes igjen.

• Liker 1
Skrevet

Svært tvilsomt. Kanskje det kan utvikle seg til sex flere ganger, men du bør ikke ha forhåpninger om noe mer enn det.

AnonymBruker
Skrevet

Det var sånn jeg møtte ektemannen min. :)

Anonym poster: 4c6e95ea07ea741d448951802db9cf1f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var slik jeg fant min nåværende samboer og to tidligere ekser. Klart det kan bli noe mer!

Anonym poster: 0ac9976fd243c2441a9b67f1bf0aca2e

• Liker 2
Skrevet

Historien minner om ei jeg traff en gang for noen år siden...

Vi har bodd sammen i vel to år nå. Klaffer det, så klaffer det. :)

Gjest Fluttershy
Skrevet

Det var slik jeg også traff mannen jeg snart skal gifte meg med :)

• Liker 1
Skrevet

Hva er i grunnen forskjellen? Har man en ons så er man jo tiltrukket..... normalt sett

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, alle sammen :)

Blir jo veldig glad for å høre så mange "positive" svar. Men skal prøve å ikke få for høye forhåpninger, slik at jeg ikke blir alt for skuffa. Kan nok bli litt vanskelig siden jeg likte han så godt.

Men hvordan skal jeg gå fram nå, da? Skal jeg vente til han tar kontakt?

Ts

Skrevet

Hva er i grunnen forskjellen? Har man en ons så er man jo tiltrukket..... normalt sett

Fordi mange menn har sex med jenter de overhodet ikke kunne tenke seg å være i et forhold med. Har ikke telling på hvor mange jenter jeg har hatt sex med som jeg aldri kunne tenke med noe mer med. Har også holdt en rekke jenter på gress, som jeg har "utnyttet" utelukkende for sex når jeg ikke har hatt andre alternativer der og da.

Skrevet

Fordi mange menn har sex med jenter de overhodet ikke kunne tenke seg å være i et forhold med. Har ikke telling på hvor mange jenter jeg har hatt sex med som jeg aldri kunne tenke med noe mer med. Har også holdt en rekke jenter på gress, som jeg har "utnyttet" utelukkende for sex når jeg ikke har hatt andre alternativer der og da.

Hvordan kan du ha samvittighet til det da?

AnonymBruker
Skrevet

Mange jenter har også sex med menn de ikke kunne tenke seg noe mer med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen??????? Er jo bare ekkelt..

Hva er ekkelt?

Skrevet

Mange jenter har også sex med menn de ikke kunne tenke seg noe mer med.

Lol så bitter...

Skrevet

Sorry, skriver fra tlf. Ble noen leifer her og der

Vet du om han var singel?

Var han voksen eller mer ungutt?

Skrevet

Nei... Ikke bitter, men hadde sikkert blitt det dersom jeg hadde hatt ons og misforstått opplegget.... men kanskje eldre og mer livserfaring enn deg ;) Minner mer om dyr når man har seg rundt på denne måten.

AnonymBruker
Skrevet

Lol så bitter...

Hvorfor bitter?? Jeg har hatt ons i singelperioder fordi jeg hadde lyst på sex. Har nå hatt samboer i årevis, og er da ikke bitter. Påpekte bare at jenter også har lyst på uforpliktende sex noen ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...