Gå til innhold

Fjerne mandlene

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret mor
Skrevet

Hei! Min datter skal fjerne mandlene om 1 ukes tid. Hva kan jeg forvente meg? Hu er 3 år.. Og hva kan hu spise etterpå?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heisann.. Jo yngre man er jo bedre oftere...

Det finnes en stor tråd angående dette, du kan søke i feltet oppe til venstre.

Jeg drakk vaniljesaus og suttet på saftis i en uke iallefall.

Anonym poster: de59c18fb263f918d7f3fad86a94bcf3

Gjest vilma2000
Skrevet

Jeg fjernet mine mandler da jeg var 18år så kan hende det er litt annerledes hos en 3åring. Det jeg kan si deg er at det er veldig, veldig vondt i dagene etter operasjonen så dere burde ha stikksmertepiller klart. Kjøp inn masse is da dette er det eneste man klarer å få ned. En 3åring syntes sikkert det er stas å få lov til å spise så mye is hun vil! Jeg kastet opp mye blod de to første dagene, dette var veldig skremmende, men er vist helt normalt.

Skrevet

Har hørt hu kan spise supper, all slags supper eller?

Skrevet

Da jeg fjernet mandlene når jeg var mindre, spiste jeg bare saftis de første dagene. Mamma frøs ned saft i små beger med pinner på, mye bedre enn de sukker isene i butikken. Så spiste jeg Blomkålsuppe etter noen dager, tomatsuppe osv kan bli for sterkt på krydderet. Ta helst milde supper, prøv og lag noen milde sauser til henne og bland med potetmos. Når hun begynner og spiser mer, så kan du prøve og gi henne fint brød uten skorper med f.eks leverpostei Husker mamma fikk beskjed om at jeg ikke skulle ha noe pålegg som festet seg til halsen og munnen som hapå, prim osv. Det er det jeg husker at jeg spiste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...