cappocino Skrevet 6. april 2004 #21 Skrevet 6. april 2004 Godt tips til dere som skal ta solarium og ikke har gjort det så ofte før, pass på at dere ikke får hvite flekker bak på ryggen. Ofte blir man litt varm og svetter litt og fargen setter seg ikke på huden som er fuktig... Typiske steder: baksiden av leggene, rompa, skulderbladene og albuene. Bruk alltid vifte når dere soler dere og/eller rør på dere inne i solariumet.
Prada Skrevet 6. april 2004 #22 Skrevet 6. april 2004 Vær obs på om huden din tåler solaruim før du tar for mye. Rødsprengt, sår hud er vel ikke drømmen et par uker før bryllupet. Solarium er utelukket for meg da det absolutt ikke er bra for huden, og at det stinker etterpå. Planen var St. Tropez hos hudpleieren. Men da jeg var der i går sa hun at de hadde begynt med denne sprayingen som jeg ikke husker hva heter. Hudpleieren mente det var lettere å få jevnere farge, og justere fargenyansen, så da blir det det i stedet. Min kjære blir motvillig dyttet inn til hudpleieren et par dager før bryllupet for en kjapp rens av huden, lett napping av bryn, og en rask runde brunkrem i ansiktet.
Monimos Skrevet 7. april 2004 #23 Skrevet 7. april 2004 Jeg tok spray-on bruning på salong to dager før bryllupet, og det ble kjempelekkert. Anbefales, men forsiktig med hendene for de kan lett bli skjoldete!! Når jeg soler meg eller tar solarium så får jeg bare masse fregner og blir rød, så dette var mye bedre for meg. :-)
Monimos Skrevet 7. april 2004 #25 Skrevet 7. april 2004 Jeg betalte 250,- for hele kroppen, men det var marstilbud. Tror det koster 290,- til vanlig.
Gjest MrsL Skrevet 7. april 2004 #26 Skrevet 7. april 2004 Det hørtes jo billig ut. Hvor lenge sitter brunfargen?
Monimos Skrevet 7. april 2004 #27 Skrevet 7. april 2004 Den skal vare i 5-9 dager, men er finest de første 3 dagene. :-)
Gjest Tex Skrevet 10. april 2004 #28 Skrevet 10. april 2004 Godt tips til dere som skal ta solarium og ikke har gjort det så ofte før, pass på at dere ikke får hvite flekker bak på ryggen. Ofte blir man litt varm og svetter litt og fargen setter seg ikke på huden som er fuktig... Typiske steder: baksiden av leggene, rompa, skulderbladene og albuene. Pleier å ligge litt på magen også jeg, da blir man brun under armene også, og man slipper hvite flekker bak på ryggen.
Vendelin Skrevet 11. april 2004 #29 Skrevet 11. april 2004 Noen skriver at man stinker etter solarium. I gamle solarium..ja Men nå har jeg alltid full vifte på i solariumet og opplever ikke solariumlukt lenger, sånn som det var "før".
Tosca Skrevet 11. april 2004 #31 Skrevet 11. april 2004 Sambo er ikke særlig glad i å sole seg, og han tåler ikke solarium. Så jeg tror ikke jeg skal gjøre så mye. Det vil se helt teit ut med en bleikfis av en brudgom ved siden av seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå