Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte kjæresten min om jeg hadde glemt igjen buksa mi hos han, og da sendte han MMS av en jentebukse som ikke var min, og spurte om det var den. Han har sagt til meg at han aldri har tatt med seg jenter hjem i den leiligheta han har nå, og han skjønte ikke hvem denne buksa kunne være sin. Jeg tviler på at han har vært utro, får en litt rar magefølelse om at noe ikke stemmer og at han ikke er helt ærlig med meg.. Hva tror dere? Hvordan ville dere reagert?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har vært utro er det vel lite sannsynlig at hun dro hjem uten buksa :)

Anonym poster: ca59a44faf714aaccf76b1129c767f89

• Liker 1
Skrevet

Sant nok :) men kan jo hende hun hadde med flere klær for eksempel.. Ser liksom ingen fornuftige forklaringer på hvordan den buksa havnet der

AnonymBruker
Skrevet

Har han en søster som har vært på besøk? En ekskjæreste? Selv fant jeg en gang da jeg flyttet en boksershorts og en manne-tshirt i skapet mitt. Aner ikke hvem det tilhører, men regner med at eksen eller broren min har glemt det. Fant aldri ut hvem det tilhører.

Anonym poster: ca59a44faf714aaccf76b1129c767f89

Skrevet

Søstra hans har ikke vært på besøk, hun bor i andre kanten av landet.. Han har ingen ekskjærester og aldri noen jenter der, bortsett fra moren hans og niese..synes bare dette er merkelig.. Og han gir liten interesse for å finne ut hvem sin den er, og sier bare vet ikke. Men hvis han hadde visst noe hadde han kanskje ikke gjort meg oppmerksom på buksa ved å sende bilde :P

Skrevet

Hadde han vært utro hadde han nok aldri vist buksa på bildet : )

• Liker 2
Skrevet

Har han fellesvaskeri?

Skrevet

Nei, men moren hans pleide å vaske klærne hans. Han sa faktisk at det kunne hende moren hans har lagt den i skapet hans, men hvor skulle moren hans fått denne buksa fra? Den passer ikke henne, og hun vasker bare sine og mannen sin sine klær..

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men moren hans pleide å vaske klærne hans. Han sa faktisk at det kunne hende moren hans har lagt den i skapet hans, men hvor skulle moren hans fått denne buksa fra? Den passer ikke henne, og hun vasker bare sine og mannen sin sine klær..

Kan hun ha vasket klær for søstera mens hun er hjemme en tur?

Anonym poster: a9ec800f8e1d59336aa991f4326f7303

AnonymBruker
Skrevet

Han hadde nok aldri vist deg den buksa om han hadde vært utro. Det er sikkert moren hans som har byttet litt på buksene og lagt de feil. Kanskje søstra hans har lånt en bukse fra en veninne, så har moren sendt den til kjæresten din. Hvem vet.... Om du vet at kjæresten din ikke kunne vært utro, så stol på det :)

Anonym poster: fbafc954a79fa68ad6df883d493dab5c

Skrevet

Kjæresten din hadde vært greit tett hvis han hadde vist frem buksen om han hadde vært utro. Det at han ikke bryr seg stort hvem den tilhører, forsterker bare mitt inntrykk at han har rent mel i posen. Hadde han visst han hadde driti seg ut hadde han kommet med en unnskyldning,og prøvd å bortfoklare det.

Kanskje buksen er en eks av han sin? Og at den først har dukket opp nå?

AnonymBruker
Skrevet

da hadde det gått av en alarm i hodet mitt ihvertfall....

Anonym poster: abc31ca031e56db43853f3253ec682f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...