Ronja Skrevet 2. april 2004 #1 Skrevet 2. april 2004 Påskeferie snart og vi drar på fjellet så snart vi kan etter jobb. Er det noe kreativt jeg kan gjøre med brødet (som begynner å bli litt tørt) som gir en rask og enkel middag? Tips meg da folkens, er lite inspirert i dag... Og ferie snart!
sunshine-t Skrevet 2. april 2004 #2 Skrevet 2. april 2004 Arme riddere. Litt tørre skiver suger bedre til seg enn ferske.
Thomasine Skrevet 2. april 2004 #3 Skrevet 2. april 2004 Ostesmørbrød...namm... *slikke seg om munnen*
Gjest Myumi Skrevet 2. april 2004 #6 Skrevet 2. april 2004 Pensle loffskivene med pesto og olje og legg i grillpannen, dryss over litt salt & pepper når de er ferdige og server som tilbehør til omelett.
Thomasine Skrevet 2. april 2004 #7 Skrevet 2. april 2004 Bruchetta: Når jeg lager bruchetta skjærer jeg opp tomater i terninger ( små ), blander det med olivenolje, salt, pepper, basilikum og hvitløk. Rister brød og legger på tomatblandingen!! ...nammenam... Til forrett holder det med en skive til hver. Dette er også godt som kveldsmat!
Gjest 1111 Skrevet 3. april 2004 #8 Skrevet 3. april 2004 Fondue. men så er kanskje det ikke så enkelt da
-Fisken- Skrevet 3. april 2004 #9 Skrevet 3. april 2004 Bruchetta: Når jeg lager bruchetta skjærer jeg opp tomater i terninger ( små ), blander det med olivenolje, salt, pepper, basilikum og hvitløk. Rister brød og legger på tomatblandingen!! ...nammenam... Til forrett holder det med en skive til hver. Dette er også godt som kveldsmat! Jepp OG gjerne litt oliven. Men så finnes det veldig mange forskjellige bruchettatyper og oppskrifter, søk inne på www.google.com, der finner du nok det meste.
Gjest Tristessa Skrevet 4. april 2004 #10 Skrevet 4. april 2004 Eller lag krutonger til suppe/salat. Nammenam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå