Gå til innhold

Hjelp til å "stæsje" en kjole fra Gina..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Dere som er kreative og flinke..

Denne kjolen http://www.ginatricot.com/cno/no/kolleksjon/kjoler-tunikaer/ccollection-cdresses-p1.html#product_163833

har jeg kjøpt.. og trenger hjelp til å stæsje den... skikkelig :)

Sko (er ikke supreglad i superhøye heler, men kan klare litt :))

Smykker

Hår.. (oppsatt eller ned - har halvlangt, blondt hår)

Jakke.. bolero, eller noe??

Er superglad for hjelp til å sprite opp denne kjolen... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest MamaQuilla
Skrevet

Store og fargerike smykker er veldig trendy og passer fint til dette. Jeg ville nok valgt noen andre sko enn de modellen bruker, for de var helt grusomme og passet ikke til denne kjolen. Kanskje sandaler av noe slag, kilehæl kanskje?

Tror jeg ville gått for en cardigan i spreke farger eller en enkel dressjakke. Eller et sjal, kommer helt an på anledningen.

Skrevet

Hva skal du bruke den til?

Skrevet

Signerer definitivt kilehæl. Har aldri eid en slik kjole selv, så utover det folk har sagt her, har jeg nok lite å bidra med.

Skrevet

Her hadde jeg nok brukt wedges; sorte/knallfargede og rocka eller brune og myke, mer sandal-type. Skoene avgjør da resten av stilen. Jeg tenker at sort/knallfarget blir stramt og minimalistisk, mens brunt blir mer bohemsk.

Skrevet

Jeg skal gifte meg i denne kjolen :strix: . Tror jeg.

Ikke helt sikker enda.. Den var så rimelig OG stilig.. og jeg syns, passende for den vielsen vi skal ha...

Jeg er ikke supergod på styling... men tenkte at ved å kjøpe en rimelig kjole, kunne jeg legge penger i stylingen som jeg også kan kombinere til andre antrekk seinere....

Så dere sier sandaler med kilehæl.. og kanskje store smykker.. Lange?

Kunne et bredt belte i livet vært noe?

Dressjakke eller sjal...?

Sterke farger kanskje greit å unngå siden det er en vielse :)

Hvis noen har noen linker til det dere syns hadde vært stilig er jeg glad :)

Skrevet

WHOA, that changes things...

Smykker/armbånd! Oppsatt hår eller eventuelt løst med mesteparten bak på ryggen (spørs om det er vind og den slags, ville ikke likt å få håret daskende i fleisen når man skal kysse sin utkårede... :fnise: ) Kanskje noe pynt i håret? Glitter er kanskje ikke stedet man kjøper sånt på, men de har en katalog nå hvor de har masse lekre bryllupsfrisyrer som kanskje kan gi inspirasjon av noe slag.

Skrevet

Dæven, for en curveball det med bryllupet!

Måtte slette alt jeg hadde skrevet. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Woaw, gratulerer :D

Jeg tenkte med en gang på et av hode-"smykkene" til Kirsten Kuehn (https://www.google.no/search?client=safari&hl=nb&tbm=isch&q=kirsten+kuehn&spell=1&sa=X&ei=MUyBUeaaG6qK4ASV5YHYDQ&ved=0CDgQvwUoAA&biw=320&bih=356&sei=NUyBUfzVDKSk4ATt34CgAg#)..

Eller styling noe ala Samantha Wills..

Men det er veldig meg.. Hva slags tanker har du om bryllupet, andre detaljer som blomster og pynt?

Skrevet

:) Ja, det var kasnkje litt overraskende - at det var giftekjole :)

Jeg ønsker at det skal være klassisk men ikke kjedelig. Røft men ikke vulgært. Stilig men ikke tooo much :)

Kunne gjerne hatt detaljer som lyserosa farger.. men lurer på om offwhite eller hvitt kunne vært like fint.. ?

Stylingen Kira-delta anbefaler likte jeg.. Veldig smakfullt. Hvor får man kjøpt slikt?

Tenkte også på et belte i livet der.. Markere midjen litt kanskje?

*lurer......*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...