Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen var jeg hos kjærsten min, slappet av på sofaen og pluteslig får jeg øye på et lys langt hårstrå på en pute (jeg har mørkt). Jeg blir selvfølgelig paff og spør hvem dette er sitt!?! Fikk som svar "vetikke", jeg kom en kommentar om at det er lite sannsynlig at det har blåst igjennom vinduet. Etter dette var jeg bare stille, hadde ikke så mye å si. Mens han ble veldig hyggelig. Sistnevnte er jo som regel et tegn på at man har dårlig samvittighet hvis man har løyet.

Jeg begynte selvfølgelig å se litt mer på sofaen, og da lurte han på jeg så etter flere hårstrå.

Altså, jeg lurer på om det kan være noe muffins her. (Ikke nødvendigvis at han har vært utro, men at det er noe han skjuler som feks. vennindebesøk og redd for at jeg skal reagere.)

Hvordan ville dere ha reagert? Og hva er egentlig sannsynnligheten over at ukjente hårstrå kan dukke opp i sofaen(!!)?

Vi møtes igjen i morgen, og jeg ønsker å komme i bunns i dette. Men hvordan skal jeg ta det opp uten å beskylde han for å være utro pga et hårstrå?

J-30+

Videoannonse
Annonse
Gjest gurimalla
Skrevet

Snakk om å se spøkelser på høylys dag, det kunne satt seg fast på jakken hans da han satt ved siden av en dame (eller mann) med lyst langt hår på bussen...

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Han har vært på en plass med mye folk, er hårstrå har festet seg til genseren hans og festet seg til sofaen da han kom hjem?

Anonym poster: 473c802bfee445c4b6831277388ea48d

• Liker 3
Skrevet

Foruten mitt virke som samlivsrådgiver er det min hobby, nemlig hårsprinkling, som står mitt hjerte nærmest.

• Liker 3
Skrevet

Oida, det ser ut som jeg overreagerer. Jeg lagde ikke noe stor sak ut av det, men jeg syns det var litt rart. Er jo derfor jeg spurte om hvordan andre hadde reagert, og hvordan reisen til hårstrå kan skje... Men for å ha det på det tørre, jeg er ikke sjalu, kontrollfreak osv! Men jeg syns altså det var litt rart da jeg ikke har opplevd det tidligere.

• Liker 1
Gjest MamaQuilla
Skrevet

Hvis reaksjonen hans var veldig rar burde du kanskje følge magefølelsen, men mange har brent seg på å beskylde en trofast partner for utroskap på grunn av slike bagateller som dette.

• Liker 6
Gjest Elseby13
Skrevet

Snakk om å splitte hår! Han sto bak en dame med langt lyst hår i kassakøen på Kiwi. Hun bøyde seg ned for å hente penger i vesken, slang litt på håpret slik at et hårstrå falt av og landet på jakken hans. Dette er bare en av million ulike sannsynlige forklaringer.

Du har aldri opplevd det før...?

Skrevet

Hvis reaksjonen hans var veldig rar burde du kanskje følge magefølelsen, men mange har brent seg på å beskylde en trofast partner for utroskap på grunn av slike bagateller som dette.

Det var det som var så rart, jeg fikk ingen stor reaksjon... Han var igrunn ganske rolig. Men som du sier jeg ønsker ikke å beskylde han for utroskap på et så tynt grunnlag.

Skrevet

hårstrået kan ha havnet der av flere årsaker. er jeg på besøk et sted, på bussen, på jobb ol. kan komme fra hvor som helst. hår henger seg fast på klær, så for alt du vet kan det være et hår du har dratt med deg inn

Skrevet

Det var det som var så rart, jeg fikk ingen stor reaksjon... Han var igrunn ganske rolig. Men som du sier jeg ønsker ikke å beskylde han for utroskap på et så tynt grunnlag.

hvorfor er det rart? når samboeren min lyver så blir han sint. at din kjæreste er rolig trenger ikke betyr noe som helst. folk reagerer forskjellig på løgn.
Gjest Raindrops
Skrevet

Sannsynligheten for et ukjent hår i sofaen er egentlig ganske stor, og jeg skjønner godt at han blir "ekstra hyggelig" når du kommenterer det på en slik måte.

Ellers er jeg overrasket over at du er en voksen dame, og likevel må lage en tråd om dette for å vite om du overreagerer, og enda verre, hvordan du eventuelt skal ta opp denne bagatellen.

• Liker 6
Skrevet

Hvordan tenker du han burde reagert, da?

Om han har vært trofast, har han jo ingen ting å bekymre seg over. Håret kan like gjerne komme fra en kompis, som fant et hårstrå fra kjæresten sin på genseren, og plukket det av uten å tenke over det.

• Liker 1
Skrevet

Ja ja, ok så overreagerer jeg. Burde selvfølgelig vite bedre enn å poste en slik tråd på KG. Jeg skal la det ligge.

• Liker 2
Skrevet

Det er mange langhårede damer som røyter.

Kan ha vært en kompis som var innom noen minutter, som hadde med seg dama. De satt i sofan, hun røyta.

Kan ha vært flere kompiser med et helt batteri med damer. Hvordan skal han vite hvem som har røyta?

Kan ha vært en niese som var innom, eller en tante.

Eller han kan ha ragga opp ei dame på byen, tatt henne med hjem og hatt heftig sex i sofan.

Du kjenner han best. Men om du ikke har mere å bygge misstanker på, så mener jeg det er vel tynt.

Livet har nok av problemer. Ingen grunn til å konstruere flere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant et langt lyst hår i min egen sofa her om dagen - selv har jeg mørkt halvlangt hår, har ikke hatt besøk av venninner på tja, et års tid, aner ikke hvor det håret kom fra :) kanskje det har blitt med hjem fra lesesalen. Jeg ville i hvert fall aldri lagd en sak ut av et eneste hårstrå... om senga hans var full av hår som ikke var ditt eller hans er saken en annen, men et og annet hår - det kan jo være fra når som helst og hvem som helst. Jeg finner fortsatt kattehår etter katten jeg bodde med for fire år siden (i en annen leilighet).

Anonym poster: 0105dcc9e406a0949bcec911eaa9efd7

• Liker 2
Skrevet

Hvis han reagerte så rolig på det kan det jo faktisk være fordi det ikke er en så big deal for han at det ligger et hår der, at det er helt tilfeldig at det ligger der. Mange reiseveier for et hårstrå til en sofa..

Men jeg tenker at hvis han faktisk hadde hatt med seg noen hjem ville det vært flere hårstrå der, mine hårstrå har en tendens til å reise i flokk, så jeg etterlater meg gjerne flere enn et hårstrå uansett hvor kort tid jeg er et sted.

• Liker 3
Skrevet

Ja ja, ok så overreagerer jeg. Burde selvfølgelig vite bedre enn å poste en slik tråd på KG. Jeg skal la det ligge.

eh? bare fordi du ikke får det svaret du vil? hva er vitsen med å be om råd da om du allerede har gjort deg opp en mening på forhånd?

Skrevet

eh? bare fordi du ikke får det svaret du vil? hva er vitsen med å be om råd da om du allerede har gjort deg opp en mening på forhånd?

Jeg spurte om hvordan andre hadde reagert, og hvordan jeg evt. skulle ta det opp.

Men det er tydelig at kg brukere mener at jeg har overreagert, så da har jeg vel det... (siden kg sier det...)

Som sagt syns jeg det var rart, spes siden det var på en sofa ala pyntepute og jeg har ikke opplevd det tidligere.

Gjest snacks
Skrevet

Som sagt syns jeg det var rart, spes siden det var på en sofa ala pyntepute og jeg har ikke opplevd det tidligere.

Hvis det dukker opp lange lyse hår hver gang du er hos han så skjønner jeg at du reagerer men når du aldri har opplevd det tidligere tror jeg du ikke behøver å bekymre deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...