AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Kan noen fortelle litt omkring det og er det dyrt? Anonym poster: 70b2dc65fea341ed1583045efc635ecd
petterm Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 Hensikten er å kunne få epost til [email protected] og kunne bruke www.mittfirma.no. For å opprette .no domene må du ha norsk organisasjonsnummer, muligens med unntak av domener beregnet på privatpersoner. (Www.hansen.priv.no, [email protected]?) Det koster bare noen hundrelapper å opprette et domene. Anbefaler www.domeneshop.no. Der får du info om priser og regler - og oversikt over hvilke domener det er mulig åopprette.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 Hensikten er å kunne få epost til [email protected] og kunne bruke www.mittfirma.no. For å opprette .no domene må du ha norsk organisasjonsnummer, muligens med unntak av domener beregnet på privatpersoner. (Www.hansen.priv.no, [email protected]?) Det koster bare noen hundrelapper å opprette et domene. Anbefaler www.domeneshop.no. Der får du info om priser og regler - og oversikt over hvilke domener det er mulig åopprette. Ok, takk for svar. Lurer på litt mere...Hvordan kan et domene være nyttig for privatpersoner uten eget firma? Anonym poster: 70b2dc65fea341ed1583045efc635ecd
Gjest navnelapp Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Ok, takk for svar. Lurer på litt mere...Hvordan kan et domene være nyttig for privatpersoner uten eget firma? Anonym poster: 70b2dc65fea341ed1583045efc635ecd Det er ikkje nyttig.
Gjest padawan Skrevet 4. mai 2013 #5 Skrevet 4. mai 2013 Ok, takk for svar. Lurer på litt mere...Hvordan kan et domene være nyttig for privatpersoner uten eget firma? Det er ikkje nyttig. Jeg er ikke helt enig i at det ikke er nyttig. Ved å ha eget domene gjør du det lettere for andre å finne informasjonen du legger ut. Jeg har tre domener som privatperson . Den ene er en personlig hjemmeside, den andre er en fotoside hvor jeg legger ut bilder jeg tar og den siste er en reiseside hvor jeg legger ut informasjon fra reisene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå