blyg Skrevet 2. april 2004 #1 Skrevet 2. april 2004 Bryllupsreise er jo ofte noe mange ønsker i forbindelse med bryllup. Alle har ikke muligheten til å reise med en gang, mens andre drar rett etter bryllupet. Reisemålet er også ofte veldig varierende... Lurer bare på hva andre her i KG har tenkt å gjøre og i såfall hvor reisen går, og over hvor lang tid?
blåveis Skrevet 2. april 2004 #2 Skrevet 2. april 2004 Vi er jo på storbyferie under bryllupet..! Men vi vil gjerne ta oss en "sydhavsøy-tur" et par måneder etterpå om det lar seg gjøre mhp ferie og økonomi..
Augustbrud02 Skrevet 2. april 2004 #3 Skrevet 2. april 2004 (Jeg svarer selvom jeg er gift alt jeg...) Vi hadde planer om bryllupsreise til Spania, alt var bestilt (men ikke betalt). Dette skulle vi på 2 uker etter bryllupet. Men, midt på sommeren endte vi opp med å kjøpe oss hus. Dermed tok vi oss ikke råd til bryllupsreise, og vi måtte desverre avbestille turen. :-( Så vi har ennå ikke vært på bryllupsreise, men vi håper vi etterhvert får tatt det igjen da!
Frk. Lykkelig Skrevet 2. april 2004 #4 Skrevet 2. april 2004 Vi hadde lyst å reise umiddelbart etter bryllupet, men ser nå at økonomien neppe strekker til. Samtidig skal vi på ferie med barna 3 uker etter bryllupet. Vår løsning er da å ta bryllupsreisen mot høsten, og da til en plass ingen av oss har vært før. Jeg drømmer om Roma, Venezia eller Bali!
zmurfette Skrevet 2. april 2004 #5 Skrevet 2. april 2004 Vi bestemte oss for en lang ferie i år for lenge siden (lenge før han fridde), og har nå gjort om ferien til bryllupsreise. Vi elsker å reise, og gleder oss begge mer til bryllupsreisen enn til selve bryllupet (men det er ikke noe vi tør si høyt til andre enn hverandre.... :oops: ) Vi skal 1 mnd til USA + Mexico; kjøre langs vestkysten og bruke tid på å nyte livet og hverandre....
Gjest Madam Felle Skrevet 2. april 2004 #6 Skrevet 2. april 2004 Det var meningen at vi skulle på bryllupsreise, men siden vi flytter til Gran Canaria den sommeren får det bli vår bryllupsreise.
Siam Skrevet 2. april 2004 #7 Skrevet 2. april 2004 Vi drar til Maldivene på mandagen etter bryllupet... Og jeg gleder meg nesten mer til det enn bryllupet, jeg også... Men bare nesten.
Lullu Skrevet 2. april 2004 #8 Skrevet 2. april 2004 Ja, kanskje er mitt svar. Vi skulle egentlig 1 uke, men nå skal vi 2 uker til Marbella i sommer, så det er det mulig vi må la være å reise på bryllupsreise. Fikk reisen til Marbella så veldig billig. 5 000,- for 2 voksne og 1 barn i 12 dager. Vi kjenner en som kjenner en som :-) har leilighet der nede. Mamma har timeshare (Bjørn Lyng), så vi får bryllupsreisen gratis!! Dvs. betaler kun for flybillett. Men så er det jo det med ferie også da.
jea Skrevet 2. april 2004 #9 Skrevet 2. april 2004 vi drar på bryllupsreise mandagen etter bryllupet..Vi drar 14dager til florida,fortlauderdale... Gleder oss som små barn
mar Skrevet 2. april 2004 #10 Skrevet 2. april 2004 Vi drar til Korsika uka etter bryllupet. Gleder meg masse!
Isiselin Skrevet 2. april 2004 #12 Skrevet 2. april 2004 Vi drar antageligvis på en liten tur sent på sommeren. Vi har ikke råd til å ta turen med en gang og så håper vi at vi får noen grunker i bryllupsgave som kan brukes på turen! Regner med at det blir enten tur til Italia eller Frankrike. Håper at det blir Italia! Jeg elsker Italia! *smiske med mannen*
April Skrevet 2. april 2004 #13 Skrevet 2. april 2004 Vi reiser torsdagen etter bryllupet til Fort Lauderdale og på cruise i Karibien..Gleder meg masse
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #14 Skrevet 2. april 2004 Vi har ikke bestilt ennå, men planen er å dra til Thailand mandag eller tirsdag etter bryllupet. Blir nok der i tre uker eller kanskje litt mer. For oss er bryllupsreisen omtrent like viktig som selve bryllupsdagen. Jeg tror det kan føles som en veldig stor nedtur hvis man er tilbake til hverdagen to dager etter bryllupet. Når vi drar på ferie rett etterpå kan vi leve i lykkerus i nesten en måned til. Vi er også veldig glade i å reise, så vi prioriterer å bruke penger på det. Dessuten er det jo viktig å reise på eksotiske ferier mens vi kan. Det blir ikke så lett når barna kommer...
¤Tiili¤ Skrevet 2. april 2004 #15 Skrevet 2. april 2004 ja, vi drar til danmark i 10 dager. Kunne tenkt meg til syden, med med min berømte flyskrekk, tar det vel god tid bare til reise da! :oops:
Bokalven Skrevet 3. april 2004 #16 Skrevet 3. april 2004 Det har jeg ikke tenkt på enda... Det må eventuelt diskuteres med min kjære. Får se... Den tid, den sorg.
Holly Hobbie Skrevet 3. april 2004 #17 Skrevet 3. april 2004 Dette er ENNÅ ikke bestemt hos oss :-? Men de siste dagene har vi tenkt mer og mer på Cinque Terre i Italia. Tror kanskje det blir det. Også dropper vi kanskje bryllupet i London som er uken etter vårt eget, så blir ikke bryllupsreisen vår så oppstykket. Vi må bare sknde oss å bestille hotell og flybilletter før alt er bortbestilt!
Amelie Skrevet 3. april 2004 #18 Skrevet 3. april 2004 Ja, vi skal på bryllupsreise! Er utrolig glad for at vi har klart å spare nok penger, for nå kunne jeg ikke tenke meg noe annet enn å bare stikke avgårde fra alt maset! Vi drar dagen etter bryllupet, klokka ti om morgenen (!), men hvor - det vet jeg ikke! Amelie-mannen har planlagt alt sammen og det er hemmelig! Jeg får derimot ett hint i måneden og begynner dermed å få en viss anelse, men likevel... Uansett - gleder meg supermasse
Wayah Skrevet 3. april 2004 #19 Skrevet 3. april 2004 Jeg hååååper vi reiser, derfor svarer jeg ikke... For øyeblikket avhenger det av to ting: 1 - Om drømmehuset dukker opp før sommeren, og 2 - Om helten får bestemt seg for hvor så vi rekker å bestille det før det blir fullt. Han er håpløst treig av og til Håper på Hellas jeg, vi elsker maten, menneskene og stemningen og har vært der en del ganger, både sammen og hver for oss før vi ble sammen. Ellers er det masse som frister, Egypt, masse forskjellige steder i Asia, Venezia, og (stjerner i øynene) Slottsferie(men vi lurer på å vente med det til vi blir pensjonister da...) og sikkert masse mer. Tviler imidlertid på at forutsetning 2 over blir overholdt, men vi får se, håpet skjemmer ingen
Pusekatt Skrevet 4. april 2004 #20 Skrevet 4. april 2004 vi drar på bryllupsreise mandagen etter bryllupet..Vi drar 14dager til florida,fortlauderdale... Gleder oss som små barn Du har all grunn til å glede deg, jea, Fort Lauderdale er HERLIG! Skal faktisk tilbake til Florida (bl.a. Fort Lauderdale) nå i sommer, reiser 21 mai og blir borte i 2,5 uker. *gledesegvilt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå