Olse Skrevet 2. april 2004 #1 Del Skrevet 2. april 2004 Noen andre her som er fotballinteressert som gleder seg til tippeligastart? Hvilket lag heier du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 2. april 2004 #2 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg gleder meg som en unge !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 2. april 2004 #3 Del Skrevet 2. april 2004 RBK selvfølgelig Har en litt dårlig magefølelse foran denne sesongen men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 2. april 2004 #4 Del Skrevet 2. april 2004 Kjenner adrenalinet begynner å koke nå ja. Lidenskapelig Enga fan her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 2. april 2004 #5 Del Skrevet 2. april 2004 Gleder meg som en gal til Rosenborg i år tar enda ett seriegull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 2. april 2004 #6 Del Skrevet 2. april 2004 Her i gården holder man en knapp på Vålerenga! V Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 2. april 2004 #7 Del Skrevet 2. april 2004 Heier på Strømsgodset jeg - men dem vinner nok ikke Tippeligaen i år, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James IV Skrevet 3. april 2004 #8 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg holder med Lyn 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 3. april 2004 #9 Del Skrevet 3. april 2004 Og jeg håper selvfølgelig at FFK beholder Tippeliga-plassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 3. april 2004 #10 Del Skrevet 3. april 2004 Seff gleder jeg meg!! Heia Brann, heia Brann...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #11 Del Skrevet 5. april 2004 Ham - Kam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 5. april 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 5. april 2004 Godt å se at det er så mange fotballfrelste her!!! Og til gjesten over HAM-KAM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #13 Del Skrevet 5. april 2004 Hei Olse:) Skal du på treningskampen i morgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 5. april 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg får ikke dratt på treningskampen i morgen, og det irriterer meg!!! Men jeg var på kampene mot Raufoss og Rosenborg. Sesongkortet brenner i lommeboka for å snart bli brukt!!! Og du da, skal du i veien i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #15 Del Skrevet 5. april 2004 Er der på hver eneste kamp jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 7. april 2004 #16 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg heier på Lyn som navnet mitt indikerer .. Gleder meg veldig, særlig til første hjemmekamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 7. april 2004 #17 Del Skrevet 7. april 2004 ROOOO-SEEEN-BOOOORG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 10. april 2004 #18 Del Skrevet 10. april 2004 Byen er Bergen, og laget er Brann. Og SELVSAGT gleder jeg meg til seriestart :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå