Gå til innhold

Aldersforskjell i forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er for stor aldersforskjell synes dere? Er selv en jente på 24 år. Kunne nok vært sammen med alt under 50 år.. Er ikke alderen det står på etter min mening :)

Anonym poster: c3e6b9aaa7b71ebf1e1e593b7797db58

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke særlig mye mer enn 10 år

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ingenting imot aldersforskjell. Men om en 18 års gammel jente hadde blitt sammen med en styrtrik 90 åring så ville jeg vel kanskje tenkt at det ikke nødvendigvis var ekte kjærlighet ;) Hehe.. Men kunne fint vært sammen med en som var en god del eldre enn meg om vi passet sammen mentalt sett. Blir selv ofte tatt for å være eldre enn jeg er, har alltid vært moden for alderen. Så det er nok ikke alderen det står på for min del heller :)

Skrevet

Jeg ser ikke på alder som noe problem om begge klarer å leve som helt "normale" par. Enkelt og greit :)

AnonymBruker
Skrevet

Handler om hvor man er i livet. Kunne ikke blitt sammen med en som er 30 og klar for barn. Jeg har nylig fylt 20.

Ville helst unngått 30 åring selv om han ikke vil få barn, for jeg tror at han kommer til å være klar mye tidligere enn meg uasnett.

Anonym poster: 7385411bb7e807736146a146b481940c

Skrevet

Så lenge det er kjærlighet og det fungerer godt for begge, er det greit. I mine øyne.

Skrevet

Nå som jeg er 20 tenker jeg at jeg holder meg innafor toppen 4 år yngre, og......Helst ikke mye over 5 år eldre. Dette blir vel annerledes etter hvert.

Skrevet

Ingen bør droppe et forhold bare fordi aldersforskjellen er "for stor". Det er ikke alderen det handler om.

For min del synes jeg menn er for gamle for meg når de blir rynkete.

• Liker 2
Skrevet

Ingen bør droppe et forhold bare fordi aldersforskjellen er "for stor". Det er ikke alderen det handler om.

For min del synes jeg menn er for gamle for meg når de blir rynkete.

Nei bevares. Alderen er jo i grunn ikke annet enn et tall. Har selv vært i forhold som rent "aldersmessig" virka rart på en del. Gikk jo helt fint.

Det jeg mente med mine "alderspreferanser" er at det er her jeg forventer å finne folk med noenlunde samme interesser og i samme "livsfase" som meg :)

Gjest Reza08
Skrevet

Alderen på dama er ikke det som gir størst utslag i valget av partner, så fremt den ikke er gigantstor. Om dama er eldre eller yngre enn meg spiller ikke så stor rolle, ser mer på personligheten. Jeg tenker at om man vil trives i et forhold, må man klaffe sammen på en slik måte at man vil være et par.

Skrevet

10 år nedover, og maks 5 oppover.

Skrevet

Jeg er 21, og kunne ikke vært sammen med en mann på samme alder. Ettersom de fleste i min vennekrets er eldre enn meg, vil det også falle meg naturlig å finne en eldre mann. Hadde ikke hatt noe imot å være med en som var 10 år eldre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...