Gå til innhold

Hvordan komme seg over bitterhet og sinne etter samlivsbrudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Sitter igjen etter mange år i et forhold der det i etterkant har kommet frem utroskap og løgner. Sliter med sinne og bitterhet etter bruddet. Hjalp han økonomisk tilbake på beina og vi har jobbet hardt for å komme dit vi der idag. Så viser deg seg at han egentlig bare har gitt faen og gjort som han ville. Det høres kansje rart ut, men jeg sørger over faktumet at familien er knust og ødelagt, barna annenhver uke løsning der jeg savner de fyktelig og jeg ikke kommer til å bli gift med han mens familie og venner er tilstede. Bare blitt gammel kjerring og tilbake til dårlig økonomi, han derimot har fått muligheten til å ta seg en bra utdannelse...

bare sint og lei meg......noen flere som har følt det slik og kan komme med erfaringer /råd?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal si for å hjelpe deg over dette. Det er greit å være sint og lei, så lenge det ikke går over i dyptliggende bitterhet og generaliserende holdninger ovenfor menn.

Du må nok bare akseptere at situasjonen er som den er og aldri la den dritten komme inn i dagliglivet ditt igjen.

Du er en smart og sterk kvinne. Du kan komme deg tilbake på beina både økonomisk og emosjonelt.

Anonym poster: 26264504578845ddba42533ba10f9182

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...