Gå til innhold

Kunne du tenkt deg å være med en fra Norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir ofte sjekket opp av norske. Men disse har bare personlighet i fylla, dessuten eier mange av dem ikke skam og puler rundt som om de var kaniner. Føler ikke jeg kan stole på noen som ikke har noen problemer med å kaste av seg klære for noen de ble kjent med noen timer i forveien.

Anonym poster: 5ca0c7c7e4bfd96ae418024b03206bca

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ofte sjekket opp av norske. Men disse har bare personlighet i fylla, dessuten eier mange av dem ikke skam og puler rundt som om de var kaniner. Føler ikke jeg kan stole på noen som ikke har noen problemer med å kaste av seg klære for noen de ble kjent med noen timer i forveien.

Anonym poster: 5ca0c7c7e4bfd96ae418024b03206bca

Tviler sterkt på det. Nok av flotte jenter over hele verden :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, definitivt ikke synes. Blir stadig sjekket opp av nordmenn, de er hyggelige nok, men synes de lukter fisk og har hørt at de har små, ekle peniser.

Anonym poster: a8c7357fbbedc95d746aead1bcbc0344

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, definitivt ikke synes. Blir stadig sjekket opp av nordmenn, de er hyggelige nok, men synes de lukter fisk og har hørt at de har små, ekle peniser.

Jeg har også hørt at norske kvinner har små ekle peniser. Jeg har aldri giddet å undersøke det, norske hor... jeg mener damer frister meg ikke. Nei, takk. Gi meg heller en søt liten fillipino eller thai jente. Nydelige, vakre, så fin hudfarge, så små og søte, så feminine, oppfører seg ikke som menn, og så har de ikke små ekle peniser hengende mellom bena heller.

Anonym poster: e84fd810e1c51c0b956d105b34c6387f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...