Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei!

I går var jeg på fest da ei jente kom bort til meg, hun begynte å snakke om kjæresten min. Hun snakket til meg som om vi kjente hverandre og etterhvert måtte jeg introdusere meg selv for å høre navnet hennes.

Navnet hennes visste jeg, og da forsto jeg at hun var den nye "dukka" til de single gutta i vennegjengen til kjæresten min.

Kjæresten min har vært på fest med henne et par ganger, men hun snakket om han som om de kjente hverandre veldig godt. Hun visste til og med om mange intime detaljer fra vårt forhold. Og til slutt roste hun meg for at jeg "lot" kjæresten min finne på ting med henne, vi måtte stole sååå mye på hverandre... Og hun var så takknemlig for hun hadde savnet å ha Guttevenner.

Jeg visste ikke at de hadde funnet på ting sammen, og spurte kjæresten min om det i dag. Han svarte ja, men ble forbanna og beskyldte meg for å ha snoket på pcen hans for det lignet ikke "madelen" og prate med jenter på fest (hva nå enn det skal bety..).

Jeg ble nesten sjokkert, det gjør meg ingenting at han er sammen med jenter, men at han ikke fortalte det og at han ble så sint gjør meg urolig.

Skal jeg la det gå eller er det merkelig?

Anonym poster: 3b0c34e7dcffc493432944fe0531a7ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hadde de hatt noe å sjule, så hadde hun nok ikke snakket med deg kanskje. Men man kan egentlig aldri vite og når han blir forbanna fordi du spør han om ett så enkelt spørsmål, da kan det tyde på at det er flere ugler i mosen her.

Anonym poster: dfe5b041b52a434589f689e5a13d5068

• Liker 3
Skrevet

Det spørs litt hvordan forhold dere har. I mitt forhold er vennskap med motsatt kjønn selvfølgelig akseptert, men vi må fortelle hverandre om hverandres venner og si fra når man er ute og møter folk (fordi vi bor sammen og andre planer må man si fra om).

Hvis dere har den type forhold hvor man egentlig ikke sier fra til hverandre om sånne ting, så har han ikke gjort noe galt og det kan virke som om du har gravd om hans venninner. Spesielt siden han tydeligvis ikke vet at denne venninna er som hun tydeligvis er.

Hvis dere derimot egentlig skal fortelle hverandre om slike ting, så har han helt klart brutt regler for samholdet mellom dere. Da kan det tyde på at han har noe snusk å skjule. I mitt forhold ville dette vært et stort overtramp fra hans side. Å skjule møter, som man må finne ut av på denne måten og deretter skal han forsvare henne fremfor meg. Nei, sånt aksepterer jeg ikke.

Ta en skikkelig prat med ham. En rolig prat, ikke noe angrep eller slike ting. Bare snakk sammen og hør hva han har å si.

Ellers syns jeg at denne jenta kanskje har stygge motiver for å oppsøke deg på den måten. Vær obs på henne.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har alltid kommunisert veldig godt, han har alltid vært litt småsjalu derfor har vi en kode på å si f.eks "jeg er sammen med jentene og Kai" for at det ikke skal bli bråk senere.

Jeg gikk tilbake til denne dagen og leste meldingene mellom oss, jeg var syk og han "er hos en kompis"..

Får en ekkel følelse nå, er redd for at denne jenta er ute etter kvalme.. Og ting begynner bare å skurre.

Jeg tok det opp helt rolig med han, vi lagde middag sammen og det kom naturlig i en samtale om gutta og henne. Alikevel ble han så sur at han dro.

-TS

AnonymBruker
Skrevet

hadde de hatt noe å sjule, så hadde hun nok ikke snakket med deg kanskje. Men man kan egentlig aldri vite og når han blir forbanna fordi du spør han om ett så enkelt spørsmål, da kan det tyde på at det er flere ugler i mosen her.

Anonym poster: dfe5b041b52a434589f689e5a13d5068

Det kan jo være nøyaktig derfor hun snakket til henne da.

At hun ville gni det inn eller ødelegge for dem. Eller så er denne kvinnen virkelig helt uskyldig,men grunnen til at ts sin kjæreste ikke har nevnt det er at han er tent på venninne uten at hun føler det samme tilbake.

Vi har alltid kommunisert veldig godt, han har alltid vært litt småsjalu derfor har vi en kode på å si f.eks "jeg er sammen med jentene og Kai" for at det ikke skal bli bråk senere.

Jeg gikk tilbake til denne dagen og leste meldingene mellom oss, jeg var syk og han "er hos en kompis"..

Får en ekkel følelse nå, er redd for at denne jenta er ute etter kvalme.. Og ting begynner bare å skurre.

Jeg tok det opp helt rolig med han, vi lagde middag sammen og det kom naturlig i en samtale om gutta og henne. Alikevel ble han så sur at han dro.

-TS

Prøv igjen du. Si at du syns det er dårlig at han skal forlate samtalen når du bare vil ha oppklaring. Spør om han hadde syns det er rart at du lyver om at du er med venninner når du er med en kompis

Bare ikke anklag han for noe, for da har du allerede tapt diskusjonen. Syns dette var veldig rart jeg også..

Anonym poster: 10305c641df16d0b151349b949ffb048

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at det kan være en mulighet for at hun ikke helt har de beste hensiktene når det gjelder deg/forholdet mellom deg og kjæresten din. Selvfølgelig kan det også være helt uskyldig måten hun tok kontakt, men synes ikke det er det minste rart at du lurer litt.

"Og til slutt roste hun meg for at jeg "lot" kjæresten min finne på ting med henne, vi måtte stole sååå mye på hverandre", er vel særlig den der setningen som fikk det til å føles ut som om noe skurrer og at hun vil du skal bli usikker.

Men jeg er enig i at du kan ta dette opp med han igjen, uten å virke beskyldende. Si gjerne at du synes det er hyggelig at han har jentevenner, men at du gjerne vil vite om det. Husk også at selvom hun kan ha dårlige motiver er det ikke sikkert han engang er klar over det.

Han skal uansett ikke løpe fra deg når du tar opp dette.

Gjest RockOn
Skrevet

Han har løyet til deg, du finner ut av det og han er forbanna på deg? Er det noe som IKKE skurrer her?

Hvis ikke du er ei dame som setter himmel og helvete i bevegelse hvis han ser på en film med ei jente i og er så sjalu at han må gå ut døra med bind foran øynene, så skjønner jeg ikke hvorfor han skal lyve om et uskyldig vennskap med ei venninne, hvis ikle det er så uskyldig alikevel da?

Og at hun har oppsøkt deg, når hun da tydeligvis ikke har til vane å gjøre dette, så kan det virke som det er en skjult agenda. Har vært borti sånne jenter før..

AnonymBruker
Skrevet

Totalt uakseptabelt for min del. Det at hun kommer bort til deg og snakker med deg sånn betyr kanskje at hun ikke mener noe med han, men at han skjuler det og blir forbanna når du tar det opp er to helt sikre tegn på at han legger mer i det, og at han derfor skjuler det.

Anonym poster: 1cc20a3d73b1c32f43c8efd021dae093

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...