AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 Noen som har prøvd Smilelab tannblekning og/eller Sunspa selvbruningsspray? Jeg tenker å prøve ut begge deler, men er litt usikker på effekten. Takk på forhånd! Anonym poster: 1183b6e546df3e6ace31e833679a9e5c
BrudenMarthe Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Har lest noen omtaler om det - og de er veldig positive De skriver hele gjengen at det funker, så
Madison_00 Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 Stoler aldri på sånne "blogger-produkter" Jo flere bloggere som sriver om dem, jo mindre tiltro har jeg både til produktet og bloggeren. Så da ville jeg spurt privatpersoner om erafringer, slik du gjør nå, før jeg hadde prøvd. Kan desverre ikke hjelpe deg, da jeg ikke har prøvd noen av dem, hehe. Men jeg vil gjerne lese andres erfaringer
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Jeg har ikke erfaring med Sunspa, men har et par venninner som er fornøyde med SmileLab. Jeg har også lest at noen er misfornøyde med tannblekingen, men det kan også komme av at ganske mange har tenner som er vanskelige å bleke(inkl. meg selv. Brukte evigheter på å få hvite tenner da jeg bleket dem, men endelig kom resultatet). Kan jo være verdt et forsøk! Men ville kanskje prøvd en annen selvbruning, for å være ærlig. St. Tropez sine produkter er veldig gode:) Anonym poster: 96ed9bdd904387f7e7e9d527cff0d83b
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #5 Skrevet 29. april 2013 Jeg har ikke erfaring med Sunspa, men har et par venninner som er fornøyde med SmileLab. Jeg har også lest at noen er misfornøyde med tannblekingen, men det kan også komme av at ganske mange har tenner som er vanskelige å bleke(inkl. meg selv. Brukte evigheter på å få hvite tenner da jeg bleket dem, men endelig kom resultatet). Kan jo være verdt et forsøk! Men ville kanskje prøvd en annen selvbruning, for å være ærlig. St. Tropez sine produkter er veldig gode:) Anonym poster: 96ed9bdd904387f7e7e9d527cff0d83b Takk for svar. Hvorfor ikke Sunspa, om jeg kan spørre? Kjenner du noen som er misfornøyde med resultatet? Anonym poster: 1e38c15a5496428ea5e6c60b454f7d8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå