Gå til innhold

Bikinitopp til små pupper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser etter en bikinitopp, og trenger tips fra dere!

Jeg er str. 75a. Jeg liker ikke trekant-topper fordi de bare sklir til siden/kan se rett inn i om jeg bøyer meg. Jeg synes stroppeløse bikinier er fine, men liker best med litt innlegg eller noe frynelignende som gjør at puppene ser litt større ut. Jeg har sett på hm, cubus og lignende butikker, men der er det mest trekantete eller de som ser ut som bher, men uten innlegg. Har dere noen bra nettsider jeg kan se på? Har sett på victoria secret, men synes det er litt dyrt.

Anonym poster: 7f1890e5331dfaca1f363d6284795adc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk e-bay.

Bare søk på "bikini"

Gjest Errata
Skrevet

Har du sett på Lindex? Mener de har noen frynsete greier i år. De har også noen bandau(?)-bikinier som ser ut til å ha litt fyll/støtte, og med avtagbare stropper.

Ellers er jo asos.com et sted som har ganske mye, også billigere alternativer. I tillegg er de veldig enkel og greie å returnere ting til, syns jeg. Om du holder bestillingen under 200 kroner slipper du også at den fortolles.

Skrevet

Vet om mange med små pupper som kjøper "bh-bikinier", altså bikini som egentlig ser helt lik ut som en bh bare med bikini-stoff.. Da får man litt push-up :) Jeg er selv egentlig veldig imot det, da badetøy er badetøy, og det ser litt dumt ut å bade i en BH. Men så har jeg grei str på pupper, hadde kanskje hatt litt sympati for det det hvis jeg hadde mindre str :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ganske små, og var på Victorias Secret i USA og prøvde maaaange. De fineste var de med halterneck og innlegg. De BH-forma (som i linken i posten ovenfor) gjorde null for puppene mine. Var fyll i dem, men de gav meg ingen push-up for det om. Så ut som jeg hadde null pupper.

Ville anbefalt å kjøpe i butikk, er mye greiere å se hva som ser ok ut når man prøver.

Anonym poster: 390a3f654e1f553fa5d1a8f54067424e

Skrevet

Jeg synes denne typen stroppeløse bikinitopper er kjempefine til små bryst. Jeg kan ikke bruke slike da jeg føler at jeg hele tiden må flytte de til riktig posisjon.

V363450.jpg

image1xxl.jpg

image1xxl.jpg

image1xxl.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Enig med hun over meg her. :-)

Anonym poster: 0bf89eebd4f1c3fcb4e2559fb0a6b8d6

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Bandeau-bikiner er de som jeg synes kler meg aller best. Jeg bruker 75A. Men det tok meg en god stund å finne en modell jeg syntes fungerte.

Endret av Raindrops
Gjest Gaea
Skrevet

Vet om mange med små pupper som kjøper "bh-bikinier", altså bikini som egentlig ser helt lik ut som en bh bare med bikini-stoff.. Da får man litt push-up :) Jeg er selv egentlig veldig imot det, da badetøy er badetøy, og det ser litt dumt ut å bade i en BH. Men så har jeg grei str på pupper, hadde kanskje hatt litt sympati for det det hvis jeg hadde mindre str :)

Jeg har ikke spesielt små pupper, men jeg kunne ikke tenkt meg å bruke noe annet. Langt mer behagelige, og toppen holder seg alltid på plass (har hatt dårlige erfaringer med vanlige bikinier der ja :laugh:)

Synes det er verdt å prøve jeg. Det finnes vel noen med litt innlegg i også om man ønsker det.

Skrevet (endret)

Jeg har supersmå pupper og sliter med det samme. Stroppløse bh-er kan jeg også bare glemme. Det er ingenting å ta tak i så den holder seg på plass liksom :P Men kjøpte meg den her:

http://www.hm.com/no...article=06222-A

den er ganske stram, og dekker mer enn trekantbikinier og sånn, så ingenting faller ut. Perfekt:)

Endret av Kjempeliten
Skrevet

Bandeau-topper! Skal til Kroatia om 3 dager og har tenkt i ukevis på hvilke bikinier jeg skal gå for, og disse er helt supre på mine små pupper. Har tidligere pleid å ende opp med trekant-topper, men har aldri vært helt fornøyd med dem. Bestilte fire stykker på eBay de siste ukene og alle er helt perfekte.

Skrevet

Men jeg er en str 38 til vanlig, men når jeg måler sånn som det står på nelly sine sider, så har jeg mer cm enn den største størrelsen? ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...