Gjest Anonym Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 Hei. Min stedatter på 12 og jeg har et godt forhold, og hun vil være her uansett om far er hjemme eller ikke. Og vi har bodd sammen i mange år. I den siste tiden har hun desverre blitt slik at hun lyver til oss om alt mulig, stort og smått. Hun er inneforstått med at jeg ikke liker å bli løyet for. Men jeg ser det på kroppsspråk og øynene at det ikke stemmer alt hun sier. Som regel er jeg 100% sikker på at hun lyver, de gangene jeg merker det, men har ikke beviset jeg trenger. Idag oppdaget jeg at hun løy, og har bevis, men jeg syns ikke jeg kan ikke bruke beviset i en evt konfrontasjon. Bør jeg konfrontere henne uansett eller bare bite tennene sammen og late som jeg ikke har merket at hun lyver? Hva syns dere?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Hun burde jo lære seg at det ikke lønner seg å lyve, så konfronter henne, men vær grei, ikke hudflett henne så hun blir kjempe lei seg. Anonym poster: 27a31c3b05d43200aad166e009ee2930 1
Gjest Anonym Skrevet 28. april 2013 #3 Skrevet 28. april 2013 TS her. Det er det jeg mener også, at hun burde lære.. Men vet ikke hvordan jeg skal gå frem - i frykt for at hun vil straffe meg som budbringer og stenge meg ute. Du vet - ungdommer hvordan være grei uten at man tuller det vekk og er like langt etterpå. Hun vet at jeg blir utrolig lei meg om jeg finner ut at hun lyver til meg... Så jeg tenkte spille litt på det evt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå