Gå til innhold

Han flørta med en jente, jeg klikket på henne på facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, kjæresten min flørta med en annen jente før jeg og han ble sammen, vet ikke hvor langt de gikk. Problemet er at hun fortsetter å ta kontakt, og jeg fikk helt nok tilslutt og skrev til henne på facebook.

Jeg skrev hvor ekkel hun er og hvordan en jente som prøver seg på en gutt i et forhold er, og hvor lite selvrespekt hun må ha... Hun ble frekk tilbake og hele greia ble tilslutt kanskje ille. Vi var frekke mot hverandre begge to, men jeg tror jeg gikk litt over streken kanskje...? Begge gikk på hvordan hverandre så ut, men jeg fortalte henne ganske enkelt at hun holder seg unna kjæresten min fra nå av og at hun er et ufyselig menneske som prøver seg på en fyr i et forhold.

Hun har prøvd seg hardt, og jeg vet at han har svart henne noen ganger, men hun sender nakenbilder og spør om han kan sove hos henne /hun sove hos han. Han avslår jo, men hun slutter ikke!! Det er slitsomt.

Var det galt av meg å være slem mot henne??

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel kjæresten din som burde ta ansvar for å være slem, men hun virker litt vel drøy.

Anonym poster: 924d4cea21ed9d89c06513bf3072dabe

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener ikke at det var galt gjort å si i fra. Du er ikke slem mot henne i forhold til den trusselen hun forsøker å være mot deg og din kjærestes forhold.

Anonym poster: 5f9506d266e365623b00ea81a27c40d7

AnonymBruker
Skrevet

Ok, å gå på hverandres utseende og sånn er lavmål fra begge, samtidig skjønner jeg jo at du klikka når jeg leser at hun sender nakenbilder av seg selv osv, men hallo...

For å sammenligne, jeg var i et forhold med en mann da en som var interessert i meg sendte nakenbilde. Jeg tok en alvorsprat med mannen og sa "jeg er i et forhold, jeg er IKKE interessert i sånt, nå stopper det!".

Og det stoppet. Kjæresten min den gang hadde ikke trengt å si noe han, han fikk vite det og ble sur på fyren, men jeg sa at jeg har tatt en alvorsprat, og det er slutt på det der nå.

Anonym poster: 00bc24369d101cb05bdc76a07d110690

• Liker 1
Skrevet

Ts her

Problemet er at han har vært avvisende, han spør hvorfor hun sender nakenbilder av seg selv og dummer seg ut på den måten når det ikker er noe... Jeg er lei av at forhold skal ødelegges av andre som ikke klarer å respektere det... Ja vi var begge frekke, men jeg ble så sur når hun blir frekk fordi jeg sier ifra istedenfor å bare kunne ta det og skjønne at det er på tide å trekke seg tilbake... Når hun da ble frekk, ja da blir jeg frekkere når jeg føler at det er hun som har gjort noe galt. Barnslig ja, men ærlig.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg hadde virkelig forventet at samboeren min hadde sagt klart ifra selv om noen la an på ham på den måten.

edit, ser du skriver han har gjort det. da skjønner jeg at du sa ifra til henne.

Endret av Heisenberg
  • Liker 3
Skrevet

Ts her

Problemet er at han har vært avvisende, han spør hvorfor hun sender nakenbilder av seg selv og dummer seg ut på den måten når det ikker er noe... Jeg er lei av at forhold skal ødelegges av andre som ikke klarer å respektere det... Ja vi var begge frekke, men jeg ble så sur når hun blir frekk fordi jeg sier ifra istedenfor å bare kunne ta det og skjønne at det er på tide å trekke seg tilbake... Når hun da ble frekk, ja da blir jeg frekkere når jeg føler at det er hun som har gjort noe galt. Barnslig ja, men ærlig.

Det er hans ansvar å få dette til å slutte. En meget god start vil være at han sletter og blokkerer henne på Facebook, samt sletter og blokkerer hennes nr. fra sin tlf, mail osv. Så lenge han fortsetter å svare (avvisning tolkes jo også av enkelte som et slags positivt svar), vil hun sannsynligvis fortsette. Han må legge denne ballen død, og ikke gi henne noen rom for å ta kontakt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Jeg tror hun er den typen jente sm trenger at han sier "NÅ ER DET NOK, DRA TIL HELVETE, JEG ELSKER DAMA MI!".

Det er faktisk hva jeg hadde gjort om en fyr prøvde å ødelegge forholdet mitt bevisst ved å prøve seg.... noen folk er litt tette og trenger det inn med teskje.

• Liker 5
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Greit å sei i frå, men å kommentera utsjånaden til folk det er faktisk så lågt det er mogeleg å koma. De er begge like umoden og fullstendig utan den sperra oppegåande vaksne folk har.

Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg synes ikke at det er så rart at denne andre damen ikke slutter.. For hadde jeg vært henne i akkuratt denne her situasjonen, så hadde jeg synes at det hadde vært ganske morsomt med tanke på hvor ilter og angrepslysten du er.. Og desuten så hadde jeg mistet all respekt for deg pga måten du tok dette opp på.

Hadde du i utgangspunktet vært hyggeligere og sagt at du vil at jeg skal ta avstand så hadde det vært noe helt annet...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke at det er så rart at denne andre damen ikke slutter.. For hadde jeg vært henne i akkuratt denne her situasjonen, så hadde jeg synes at det hadde vært ganske morsomt med tanke på hvor ilter og angrepslysten du er.. Og desuten så hadde jeg mistet all respekt for deg pga måten du tok dette opp på.

Hadde du i utgangspunktet vært hyggeligere og sagt at du vil at jeg skal ta avstand så hadde det vært noe helt annet...

I såfall er du ganske barnslig og ja.. ekkel da, egentlig? Jeg misliker virkelig folk som synes det er morsomt at andre blir sinte eller forbanna over ting de gjør, liksom "ooooo så sint" liksom. Respektløst, og den andre personen blir bare enda mer forbanna.

• Liker 4
Skrevet

Pinlig. Du har rett og slett driti deg ut... Hvis han ikke hadde ønsket kontakt fra henne, så hadde han sørget for nettopp det. Og hadde ikke han gitt en eller annen form for respons, så hadde hun gitt opp...

Istedet går du i krigen. Det er bare drit flaut og signaliserer at du er rabiat sjalu bitch, stakkars mann..

AnonymBruker
Skrevet

Siden ikke kjæresten din sier helt klart fra til henne så liker han vel oppmerksomheten. Hadde han virkelig tatt hensyn til dine følelser så hadde han jo slettet og blokket henne! Nå blir jo du den gale damen hans som han kan fortelle henne hvor dårlig forholdet deres er.

Anonym poster: fcd4cc1ba8e9992cc6ddbf65a4bd8c7b

Gjest Sunheart
Skrevet

Kjæresten din må jo ha oppmuntret henne til dette? Om han hadde villet så hadde han sagt klart ifra til henne, blokkert henne og slettet henne!

Gjest Inggolf
Skrevet

I såfall er du ganske barnslig og ja.. ekkel da, egentlig? Jeg misliker virkelig folk som synes det er morsomt at andre blir sinte eller forbanna over ting de gjør, liksom "ooooo så sint" liksom. Respektløst, og den andre personen blir bare enda mer forbanna.

jeg vet ikke helt hvem som er barnslig og "ekkel" her jeg men :lol:

Gjest Inggolf
Skrevet

Kjæresten din må jo ha oppmuntret henne til dette? Om han hadde villet så hadde han sagt klart ifra til henne, blokkert henne og slettet henne!

Jeg synes ikke det hadde vært så rart om han finner denne damen litt spennende :sjenert:

Skrevet

Jeg hadde blitt dødssur om han fortsatte å svare henne, jeg forstår deg godt at du klikket på denne damen, det er hun som høres ut som bitchen her, du stakkar gjør jo ikke noe annet enn å forsvare din kjæreste fra denne horen som skriver til han for det er det hun er, få kjæresten din til å slette og blokke henne eller si at kjæresten kan dra til henne og glemme deg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det hadde vært så rart om han finner denne damen litt spennende :sjenert:

Hvorfor ikke? Synes du hennes oppførsel er OK?

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Hvorfor ikke? Synes du hennes oppførsel er OK?

Nei, jeg synes ikke den er OK, men jeg synes den er logisk.

Mennesker er trassige.. Det er nok et dårlig eksempel, men det er det jeg kommer i forbifarten;

Om mamma`n din vifter og kaster på armen med pekefingern mot ansiktet ditt og ropesier med en hevet stemme "Gå å rydd rommet ditt!! NÅ!" så kommer du ihvertfall ikke til å rydde rommet ditt..

Men om hun spør deg pent om du vær så snill kan rydde rommet ditt slik at det blir hyggeligere og mer levbart å være der inne, så melder heller ikke det trass-behovet seg..

AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde tatt nakenbildene og publisert de på facebook. Så ser vi hva hun sier.

Anonym poster: dd782e5901f8abc0360310ff092e1f84

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...