Felicia Skrevet 2. april 2004 #1 Skrevet 2. april 2004 Kan noen anbefale meg en god deodorant som er sensitive og effektfull? Må være alkoholfri.
Gjest Myumi Skrevet 2. april 2004 #2 Skrevet 2. april 2004 Jeg liker Dermalogica sin men den er det mange som ikke liker så jeg vil heller anbefale deg Biotherm Douceur Deodorant. Den kommer i de klassiske blå/hvit pakkene og fåes som stick (min favoritt), spray og roll-on. Prisen ligger på ca. 140 kroner, men det er den verdt for denne er fantastisk bra saker.
Felicia Skrevet 2. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2004 Tusen takk for tipset Skal teste ut Biotherm... Hva er det som gjør at Dermalogica ikke er godt likt og hvorfor liker du den?
Gjest Myumi Skrevet 2. april 2004 #4 Skrevet 2. april 2004 Hva er det som gjør at Dermalogica ikke er godt likt og hvorfor liker du den? Det er mange som sier at den ikke har noen effekt og at deoen ikke tørker og er klissete. Jeg har en mistanke om at det er fordi de tar på for mye, det gjorde jeg første gangen og opplevde det samme men da jeg tok på mindre virket den som en drøm. Men jeg har heller ikke ett svetteproblem.
pusur Skrevet 2. april 2004 #5 Skrevet 2. april 2004 På et annet deo-innlegg var det noen som anbefalte Vichy deo roll on, som ikke er så veldig dyr, 89 kroner. Kjøpte den i går og er veldig spent på om den er bra -får håpe det! Bruker også Yerka innimellom ved behov. Den er i allefall veldig effektiv med å hindre svette. pusur
Julie Skrevet 2. april 2004 #6 Skrevet 2. april 2004 Biotherm sin er bra ja, samt Helena Rubinstein sin. Koster ca det samme.
Gjest Constanze Skrevet 2. april 2004 #7 Skrevet 2. april 2004 Enig, Biotherm er fantastisk. Clarins er også ganske bra.
vackraflickan Skrevet 2. april 2004 #8 Skrevet 2. april 2004 Jeg liker Dior sin Eau Svelte. Det er en cremedeodorant i hvit tupe med rød skriv. Lukter svakt, men veldig friskt og gått. Jeg gav den i gave til venninnen min og hun sa det var den beste hun hadde prøvd. Jeg har ikke prøvd biotherm sin, men har bare hørt bra om den. Dior sin koster litt over 100 kr. De i dagligvarebutikken liger jeg ikke. Det føles som om halveboksen kommer ut på en gang og at man er klissete en evighet.
philippa starck Skrevet 2. april 2004 #9 Skrevet 2. april 2004 Jeg liker KUN de man får kjøpt i dagligvaren, jeg! Akkurat nå bruker jeg HTH sin, men har også brukt Dove sin. Synes de er best, hvertfall sammenlignet med de andre dyre jeg har kjøpt - og forkastet....
Gjest Cuddly Skrevet 2. april 2004 #10 Skrevet 2. april 2004 Ser ikke poenget med å bruke masse penger på deo når Dove sin (bla.) er kjempebra... Hadde planer om å prøve både Biotherm og Demalogica, men bestemte meg for å bruke pengene på noe annet!
Gjest Xavia Skrevet 2. april 2004 #11 Skrevet 2. april 2004 HTH sin er jeg også kjempefornøyd med!! Den koster i hvert fall ikke mer enn 50 kroner (husker ikke nøyaktig).
Felicia Skrevet 2. april 2004 Forfatter #12 Skrevet 2. april 2004 Takk for masse gode tips! Desverre har jeg en tendens til å ikke tåle de deodoranter som finnes i dagligvarebutikker. Jeg kan ikke bruke deoer med alkohol i (det sviiiir) og desverre så er det det i de fleste. Må nok bruke mine penger på dyrere deoer. Men strengt tatt så er det verdt det om de funker.
Dødspingvinen Skrevet 2. april 2004 #13 Skrevet 2. april 2004 Takk for masse gode tips! Desverre har jeg en tendens til å ikke tåle de deodoranter som finnes i dagligvarebutikker. Jeg kan ikke bruke deoer med alkohol i (det sviiiir) og desverre så er det det i de fleste. Må nok bruke mine penger på dyrere deoer. Men strengt tatt så er det verdt det om de funker. Har akkurat samme problem. For meg fungerer Vichy med grønn kork veldig godt, men jeg måtte bruke den i et par dager for å venne meg til den.
missfidget Skrevet 2. april 2004 #14 Skrevet 2. april 2004 Vichy(stick) har fungert kjempe godt for meg nå i et år. Synes det lukter fint (ikke blomst eller pudder) og virker veldig bra! Jeg har dessuten reagerte veldig sterk på noen av disse dagligvare deoer.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #15 Skrevet 2. april 2004 Dagligvarebutikkene har flere gode for sensitiv hud - jeg liker bare de parfymefrie. Synes de beste er neutral og nivea. Vaseline intensive care har også en, men den har ikke så god effekt. Ellers anbefaler jeg cosmica uten parfyme, fra apoteket.
Gjest Tristessa Skrevet 2. april 2004 #16 Skrevet 2. april 2004 Biotherm Doceur stick er suveren. Lukter rent og diskret, og er i motsetning til andre deodoranter tørr fra første sekund. Smitter heller ikke på klær.
Gjest the imp Skrevet 3. april 2004 #17 Skrevet 3. april 2004 Jeg liker Cosmica sin, kjøper den på apoteket. De jeg har kjøpt i dagligvaren har en tendens til å ikke lukte godt hvis jeg svetter litt, men med Cosmica har jeg ikke hatt samme problemet. Jeg bruker den som er luktfri. Slipper også gule flekker under armene på lyse klær, selv når jeg svetter litt, noe jeg ikke opplevde med dem man får kjøpt i dagligvaren.
Gjest Ethereal Skrevet 5. april 2004 #19 Skrevet 5. april 2004 Jeg bruker deoen fra Biotherm (som er kommet i ny utgave nå, men kan ikke fastslå noen endring). Ellers er det ganske få deodoranter som inneholder alkohol i disse dager; de normale fra Dove, Nivea, Sterilan (unntak: Crystal) Vaseline Intensive Care osv er alkoholfrie.
Ionaa Skrevet 6. april 2004 #20 Skrevet 6. april 2004 Vichy(stick) har fungert kjempe godt for meg nå i et år. Synes det lukter fint (ikke blomst eller pudder) og virker veldig bra! Jeg har dessuten reagerte veldig sterk på noen av disse dagligvare deoer. Detta var definitivt min favoritt også. Men så plutselig sluttet alle å selge den. Pløyde apoteker både på østlandet og i Bergen...men ingen hadde noen igjen Får ta sjansen på en av de andre som er anbefalt her. Eller har bedheadmelissa et hemmelig tips om hvor man kan få tak i vichy stick???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå