Gå til innhold

Tilbehør til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger en overdel til kjolen, som skal ha lange ermer, ikke halve ermer eller noe. Også trenger jeg sko, ring/smykke/ørerobber og kanskje neglelakk. Trenger stylingtips! Jeg skal ha på kjolen i en konfirmasjon jeg skal på. Aner ikke hvilke farger jeg kan ha på overdel, sko etc. Vanligvis bruker jeg ensfarga kjoler, men likte denne så godt..

post-37809-0-35440100-1367170041_thumb.j

Her er link til bilde av kjolen, hvis ikke bildet kommer opp eller blir lite: http://wanelo.com/p/...-dress-ax-paris

Tusen takk for hjelp!

Anonym poster: 9a39ffaa3dd87a7bd5fc00eb5349eaf4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å si at jeg gjerne vil ha link eller bilder til det dere foreslår :)

Skrevet

Legger ut et forslag, kom gjerne med tilbakemeldinger; for søtt, for mye farger, feil farger, whatever.

Skjermbilde.png

Skrevet

En til;

Skjermbilde1.png

• Liker 3
Skrevet

TS, ditt utakknemlige beist; du kan i det minste svare når jeg gidder å forsøke å hjelpe deg. :ler:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS, ditt utakknemlige beist; du kan i det minste svare når jeg gidder å forsøke å hjelpe deg. :ler:

Beklager! Har vært så opptatt at jeg glemte at jeg har spurt om råd. Begge forslagene var kjempefine! Hvor er de turkise/grønne/mint skoene fra? De var nydelige. Tror jeg går for en hvit cardigan/bolerosak, hvite eller nude sko, og annet tilbehør er jeg usikker på.. Litt vanskelig når jeg ikke har NOE som passer til kjolen fra før av, så jeg må kjøpe alt nytt. Må tenke litt budsjett :P

Skrevet

Beklager! Har vært så opptatt at jeg glemte at jeg har spurt om råd. Begge forslagene var kjempefine! Hvor er de turkise/grønne/mint skoene fra? De var nydelige. Tror jeg går for en hvit cardigan/bolerosak, hvite eller nude sko, og annet tilbehør er jeg usikker på.. Litt vanskelig når jeg ikke har NOE som passer til kjolen fra før av, så jeg må kjøpe alt nytt. Må tenke litt budsjett :P

Du er tilgitt.

Akkurat de pumpsene er fra Brian Atwood (random butikk), men jeg kan se om jeg finner noen andre som er litt billigere siden du tenker litt budsjett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...