@shygirl@ Skrevet 2. april 2004 #1 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg skal lage sanghefter til et bryllup, som forøvrig er påskeaften.. Er det noen som vet hvor jeg kan finne border og slikt til å ha på forsiden og cliparts el.l......? Skal prøve å lete videre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 2. april 2004 #2 Del Skrevet 2. april 2004 Hobby butikker og bokhandlere. Veldig greitt og bestille fra panduro også, em tiden kan kanskje bli litt knapp hvis det er denne påskeaften(noe jeg går utifra at det er ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 2. april 2004 #3 Del Skrevet 2. april 2004 Hvis jeg forstår deg rett, så er det "pynt" i form av dataprogram du tenker på.... Her er noen grafikk-linker: GRAFIKK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 2. april 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 2. april 2004 Hvis jeg forstår deg rett, så er det "pynt" i form av dataprogram du tenker på.... Her er noen grafikk-linker: GRAFIKK Ja, det var nok det jeg tenkte på.. Blir desverre for kort tid til å bestille noe fra hobbykatalogene... Skal ha bilde av brudeparet på forsiden, men skulle gjerne hatt en slags bord av blomster som pynt rundt venstre hjørnet.... Skal kikke på den siden du linket til.. Takk for hjelpen, begge to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 2. april 2004 #5 Del Skrevet 2. april 2004 Åå..hehe..leste kanskje litt fort der jeg. Prøv få tak i Adobe photoshop eller Adobe llustrator er mitt tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 2. april 2004 #6 Del Skrevet 2. april 2004 Man finner en del flotte motiver også ved å gå inn på clip-art i word og så laste ned fra Internett via word. Har hentet mange fine der jeg iallfall. http://office.microsoft.com/clipart/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 2. april 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg formulerte meg kanskje litt merkelig, Vendelin.. Fant mange fine gjennom den første linken, men skal prøve å laste ned i word.... Takk for tipset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. april 2004 #8 Del Skrevet 2. april 2004 Her har du flere websites Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 3. april 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 3. april 2004 Tusen takk for linken, MissG...! Nå er første eksemplar av heftet helt ferdig, med godkjenning fra brudeparet, så nå er det bare å få skrevet ut resten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. april 2004 #10 Del Skrevet 3. april 2004 Vær så god :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå