Mrs. Morgan Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 Jeg har alltid vært litt nysgjerrig på hva som skjedde i siste episode i sesong 7. Finner ingen videoer på YouTube av den episoden. Noen som kan hjelpe meg? Det er den episoden hvor Simon og ruthie krasjer og dreper en gutt.
Gjest badeand1 Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Denne? http://www.free-tv-video-online.me/player/gorillavid.php?id=hdp9dvo5x518
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #3 Skrevet 28. april 2013 Tror de reiser vekk på en campingtur eller noe. Stemmer det? Anonym poster: 61ba60ac2d1057e554d7de127caa74a9 1
Mrs. Morgan Skrevet 28. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2013 Ja den episoden. Der hvor de krasjer. Jeg får ikke lastet ned da jeg for tiden bruker mobilt internett dvs at det går utrolig tregt. Finnes ikke den episoden på youtube? Eller andre steder hvor jeg kan se gratis uten å laste ned. (?) Leter og leter...er virkelig ikke lett å få tak i den episoden.
Ghost Hunter Skrevet 28. april 2013 #5 Skrevet 28. april 2013 Ja den episoden. Der hvor de krasjer. Jeg får ikke lastet ned da jeg for tiden bruker mobilt internett dvs at det går utrolig tregt. Finnes ikke den episoden på youtube? Eller andre steder hvor jeg kan se gratis uten å laste ned. (?) Leter og leter...er virkelig ikke lett å få tak i den episoden. Om det går an å legge ut her, så kan jeg sikkert laste ned sesong 7 og legge den episoden du trenger ut her eller noe?
Mrs. Morgan Skrevet 28. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2013 Åååå det hadde vært KJEMPEsnilt gjort av deg!!! Try it! :D Da blir jeg kjempeglad :D
Mrs. Morgan Skrevet 28. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2013 Om det går an å legge ut her, så kan jeg sikkert laste ned sesong 7 og legge den episoden du trenger ut her eller noe? Siterer deg, så du får varselet eller noe haha. Hadde vært kjempesnilt om du ville prøve å laste ned episoden for meg :D
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #8 Skrevet 28. april 2013 Siterer deg, så du får varselet eller noe haha. Hadde vært kjempesnilt om du ville prøve å laste ned episoden for meg :D Hvis vedkommende laster den ned, kan hun sende deg episoden via filemail.com, der kan man sende store filtyper, og dataen din kan laste det ned i fred så du kan se den etterhvert. Det fungerer med tregt bredbånd/internett og Anonym poster: 2c783189cf93a886c78eecc811b2929b
Ghost Hunter Skrevet 28. april 2013 #9 Skrevet 28. april 2013 Åååå det hadde vært KJEMPEsnilt gjort av deg!!! Try it! :D Da blir jeg kjempeglad :D Holder på å laste ned nå Men måtte ta hele sesongen så tar litt lengre tid=) Går litt tregt, er på 52 % nå
Mrs. Morgan Skrevet 28. april 2013 Forfatter #10 Skrevet 28. april 2013 Holder på å laste ned nå Men måtte ta hele sesongen så tar litt lengre tid=) Går litt tregt, er på 52 % nå Da titter jeg innom igjen i morra Tusen takk, youre an angel!:D
Ghost Hunter Skrevet 28. april 2013 #11 Skrevet 28. april 2013 Da titter jeg innom igjen i morra Tusen takk, youre an angel!:D Den er grei, bare hyggelig
Mrs. Morgan Skrevet 29. april 2013 Forfatter #13 Skrevet 29. april 2013 Jeg fant siden watchseries.it eller noe og fikk sett episoden der. Men får vi ikke sett bilulykken? Jeg leste en tekst her om dagen om en episode og der sto det at Ruthie skriker til Simon "Watch out!" og så krasjer de og dreper en gutt. Senere er de på sykehuset og Ruthie har brukket beinet eller neo mens Simon armen. Og begge mistet en del blod. Simon sliter med skyldsfølelse (det får vi jo se i sesong 8 episode 1) men jeg er ute etter selve bilulykken... føler jeg går glipp av det mest spennede her
Ghost Hunter Skrevet 29. april 2013 #14 Skrevet 29. april 2013 Nå er den ferdig Var det siste episode du skulle ha? Skal jeg laste den opp på youtube først? Eller er det noen måte jeg kan legge den ut her på først?
Anciol Skrevet 29. april 2013 #16 Skrevet 29. april 2013 Denne? http://www.free-tv-v...id=hdp9dvo5x518 Ikke åpne den det er et VIRUS!
Gjest badeand1 Skrevet 29. april 2013 #17 Skrevet 29. april 2013 Ikke åpne den det er et VIRUS! Merkelig.. jeg fikk ikke advarsel.
Mrs. Morgan Skrevet 29. april 2013 Forfatter #19 Skrevet 29. april 2013 Vet ikke hvordan du gjør det. Men jeg fikk sett episoden ihvertfall stad og det var ingen bilulykke....? :-S hvilken episode er det egentlig? Der hvor ruthie og Simon krasjer og senere er på sykehuset. Ruthie brekker jo armen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå