rsf Skrevet 2. april 2004 #1 Del Skrevet 2. april 2004 Hei er det noen flinke der ute som kan sende meg format på kirkeprogram? Sånn A4 som man bretter. Jeg begynner å få litt dårlig tid og hvis jeg skal gjøre det selv så blir det mye mer knoting enn nødvendig Hadde tenkt med bilde av kirken på forsiden og salmene inni. Hvis noen har laget ett slikt så kan jeg kanskje bare bytte bilder og evt salme tekster (self. navnene våre ha ha) Tuuusen millioner takk på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 2. april 2004 #2 Del Skrevet 2. april 2004 Hei! Send meg en PM med mailadressen din, så kan jeg sende deg vårt. Hilsen Lullu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 2. april 2004 #3 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg har også ett som du kan få - men da må du sende meg din mailadresse på pm. Om noen timer vil bryllupssidene mine være mer oppdatert med denne type dokumenter. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå