Gjest Nina Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 Siden slutten av januar bestemte jeg meg for å flytte fra Oslo hjem til min egen by. Jeg har fått meg en fantastisk jobb jeg skal begynne på i midten av mai. Gutter hadde jeg lagt vekk, og planen for et fantastisk år var i gang. I slutten av februar så var jeg bare innom sukk.no en kveld jeg kjedet meg. Jeg begynte å snakke med en fra Oslo, og han hadde lyst å møte meg. Jeg tenkte hvorfor ikke. Jeg kjedet meg, og det er alltid hyggelig å møte nye mennesker. Jeg fortalte han allerede før vi møttes at jeg skulle flytt. Når vi møttes den kvelden så sa det bare "pang!" Timene gikk fort, og dagen etter så skulle jeg reise til byen min. Men han ville ha kontakt med meg, og jeg ville ha kontakt med han også. Vi snakket flere timer i telefonen hver dag, og det var flere sms hver dag også. Etter 3 uker så dro jeg tilbake til Oslo for å ordne noe i min gammle leilighet. Jeg var 4 dager i Oslo. 4 fantastiske dager. Jeg var sammen med han nesten hver dag. Det var en kveld han var syk, og jeg vet at han var syk for jeg var på sykebesøk hos han dagen etter. Når jeg skulle dra så fulgte han meg på toget, og avskjeden var vansklig for oss begge. Han holdt godt om meg og jeg kunne se at øynene var litt våte. Men nå etter at jeg har kommet hjem til byen min har kontakten dabbet av. Noe som er til min store fortvilelse. Jeg snakker ikke med han hver dag i telefonen og jeg får på langt nær så mange sms fra han. I dag har jeg ikke hørt et pip! Jeg har forsøkt å ringe, men nå etter snart 3 timer så har han ikke gjirt lyd fra seg :-(han sier at han er mye opptatt, noe han sikkert er også, men så trer jo till de "jente syndromene da", noe som gjør meg helt koko i hode. Jeg har så lyst å ringe ril han tar den. Skrve sms og fortelle han hvordan jeg har det. Men jeg vet jo at det vil skremme han langt vekk. Vi er nok fra forskjellige paneter, menn og kvinner. Der er helt sikkert en naturlig forklaring, for det har det vært hver gang jeg blir på tuppa og etter noen timer kommer det en sms med en beklagelse. Jeg savner han så sårt! Har så lyst å høre stemmen hans, men fordi jeg ikke vil være masete og klengete så kan jeg ikke gjøre noe. Jeg har kanskje gjort litt for mye de andre dagene derfor må jeg nok bare holde meg helt i ro i dag. Men hvorfor er menn slik? Hvorfor kan ikke kontakten være like mye hele tiden? Jeg er så redd for at han skal slutte å like meg... Er det noen som kjenner seg gjen i dette eller er det bare jeg som er helt koko? Jeg kunne ønske jeg kunne gjøre noe for at han skulle kontakte meg litt oftere...
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Han tok kanskje farvel med deg på togstasjonen da. Sa du at du ikke kom til å flytte til Oslo igjen på en stund? Det er ikke alle som er like motivert for et distanseforhold. Snakket dere om denne elefanten? Men hva vet jeg da.. Han kan vel like gjerne bare være opptatt og. Anonym poster: 7132741452f1cbc08a71e734c6a02720
Gjest BettyBoop Skrevet 28. april 2013 #3 Skrevet 28. april 2013 Siden slutten av januar bestemte jeg meg for å flytte fra Oslo hjem til min egen by. Jeg har fått meg en fantastisk jobb jeg skal begynne på i midten av mai. Gutter hadde jeg lagt vekk, og planen for et fantastisk år var i gang. I slutten av februar så var jeg bare innom sukk.no en kveld jeg kjedet meg. Jeg begynte å snakke med en fra Oslo, og han hadde lyst å møte meg. Jeg tenkte hvorfor ikke. Jeg kjedet meg, og det er alltid hyggelig å møte nye mennesker. Jeg fortalte han allerede før vi møttes at jeg skulle flytt. Når vi møttes den kvelden så sa det bare "pang!" Timene gikk fort, og dagen etter så skulle jeg reise til byen min. Men han ville ha kontakt med meg, og jeg ville ha kontakt med han også. Vi snakket flere timer i telefonen hver dag, og det var flere sms hver dag også. Etter 3 uker så dro jeg tilbake til Oslo for å ordne noe i min gammle leilighet. Jeg var 4 dager i Oslo. 4 fantastiske dager. Jeg var sammen med han nesten hver dag. Det var en kveld han var syk, og jeg vet at han var syk for jeg var på sykebesøk hos han dagen etter. Når jeg skulle dra så fulgte han meg på toget, og avskjeden var vansklig for oss begge. Han holdt godt om meg og jeg kunne se at øynene var litt våte. Men nå etter at jeg har kommet hjem til byen min har kontakten dabbet av. Noe som er til min store fortvilelse. Jeg snakker ikke med han hver dag i telefonen og jeg får på langt nær så mange sms fra han. I dag har jeg ikke hørt et pip! Jeg har forsøkt å ringe, men nå etter snart 3 timer så har han ikke gjirt lyd fra seg :-(han sier at han er mye opptatt, noe han sikkert er også, men så trer jo till de "jente syndromene da", noe som gjør meg helt koko i hode. Jeg har så lyst å ringe ril han tar den. Skrve sms og fortelle han hvordan jeg har det. Men jeg vet jo at det vil skremme han langt vekk. Vi er nok fra forskjellige paneter, menn og kvinner. Der er helt sikkert en naturlig forklaring, for det har det vært hver gang jeg blir på tuppa og etter noen timer kommer det en sms med en beklagelse. Jeg savner han så sårt! Har så lyst å høre stemmen hans, men fordi jeg ikke vil være masete og klengete så kan jeg ikke gjøre noe. Jeg har kanskje gjort litt for mye de andre dagene derfor må jeg nok bare holde meg helt i ro i dag. Men hvorfor er menn slik? Hvorfor kan ikke kontakten være like mye hele tiden? Jeg er så redd for at han skal slutte å like meg... Er det noen som kjenner seg gjen i dette eller er det bare jeg som er helt koko? Jeg kunne ønske jeg kunne gjøre noe for at han skulle kontakte meg litt oftere... jeg kjenner til den følelsen. Frustrerende å ikke vite om det kun er fordi han er opptatt eller om det er noe annet. Så langt har jeg opplevd at det er noe annet... Men han virka jo superforelska i deg da. Mulig han tenker at avstand ikke vil fungere og at han ønsker å gå videre. ikke vet jeg
Gjest Nina Skrevet 28. april 2013 #4 Skrevet 28. april 2013 Han tok kanskje farvel med deg på togstasjonen da. Sa du at du ikke kom til å flytte til Oslo igjen på en stund? Det er ikke alle som er like motivert for et distanseforhold. Snakket dere om denne elefanten? Men hva vet jeg da.. Han kan vel like gjerne bare være opptatt og. Anonym poster: 7132741452f1cbc08a71e734c6a02720 Jeg skal tilbake til Oslo på torsdag... og han vet at jeg kommer til Oslo flere ganger.. Ærsj..nå håper jeg ikke han tok farvel med meg på togstasjonen..:/
Alvina Skrevet 28. april 2013 #5 Skrevet 28. april 2013 Det er umulig å svare hvilke hensikter han har og hvor alvorlig han vurderer et seriøst forhold. Men slapp av ts, du hadde hatt flere bekymringer om han fotfulgte deg via telefonen. Dere har datet siden februar. I par måneder. Han høres ut som en mann med beina plantet på jorda og kanskje han opplever deg som klengete om du maser for mye med meldinger? Forstår hvordan du har det, men ville ikke selv satt pris på en mann som forsøkte å nå meg flere ganger hver dag. Vet det føles frusterende. Men hva skriver du i meldingene? Skal man sende en melding man ønsker å få svar på til en mann, er regel nummer en å la den være litt kort og morsom og stille et spørsmål som ikke er for krevende for den sarte mannesjelen.
Gjest BettyBoop Skrevet 28. april 2013 #6 Skrevet 28. april 2013 Det er umulig å svare hvilke hensikter han har og hvor alvorlig han vurderer et seriøst forhold. Men slapp av ts, du hadde hatt flere bekymringer om han fotfulgte deg via telefonen. Dere har datet siden februar. I par måneder. Han høres ut som en mann med beina plantet på jorda og kanskje han opplever deg som klengete om du maser for mye med meldinger? Forstår hvordan du har det, men ville ikke selv satt pris på en mann som forsøkte å nå meg flere ganger hver dag. Vet det føles frusterende. Men hva skriver du i meldingene? Skal man sende en melding man ønsker å få svar på til en mann, er regel nummer en å la den være litt kort og morsom og stille et spørsmål som ikke er for krevende for den sarte mannesjelen. samtidig burde han være ærlig da og si om den avskjeden på togstasjonen faktisk var en avskjed og at han mente de var ferdige da istedet for å holde ts på pinebenkenken.
Gjest Nina Skrevet 28. april 2013 #7 Skrevet 28. april 2013 Det er umulig å svare hvilke hensikter han har og hvor alvorlig han vurderer et seriøst forhold. Men slapp av ts, du hadde hatt flere bekymringer om han fotfulgte deg via telefonen. Dere har datet siden februar. I par måneder. Han høres ut som en mann med beina plantet på jorda og kanskje han opplever deg som klengete om du maser for mye med meldinger? Forstår hvordan du har det, men ville ikke selv satt pris på en mann som forsøkte å nå meg flere ganger hver dag. Vet det føles frusterende. Men hva skriver du i meldingene? Skal man sende en melding man ønsker å få svar på til en mann, er regel nummer en å la den være litt kort og morsom og stille et spørsmål som ikke er for krevende for den sarte mannesjelen. Jeg har vel egentlig bare svart på hans sms, bortsett fra i går. Da gikk jeg kanskje litt over streken, men det beklaget jeg for og jeg fikk sms fra han 2 ganger etter det :-) Jeg må nokk bare slappe mer av..
Alvina Skrevet 28. april 2013 #8 Skrevet 28. april 2013 samtidig burde han være ærlig da og si om den avskjeden på togstasjonen faktisk var en avskjed og at han mente de var ferdige da istedet for å holde ts på pinebenkenken. Kanskje jeg ikke har lest hele tråden eller bare skumleste, men kanskje han bare har litt nerver han også og ikke vet hvordan han skal forholde seg i startfasen av et eventuelt forhold? Jeg nekter å tro at kun kvinner har følelser og kan være litt forvirret når det skjer ting, som en forelskelse og i en fase eller flere kan man bli unnvikende og trekke seg tilbake uten å mene å såre. Jeg har vært borti begge deler. Og han ene som overøste meg omtrent med roser hver dag og komplimenter er en jeg ikke ønsker andre damer å bli kjent med for deres egen del. Jeg har vel egentlig bare svart på hans sms, bortsett fra i går. Da gikk jeg kanskje litt over streken, men det beklaget jeg for og jeg fikk sms fra han 2 ganger etter det :-) Jeg må nokk bare slappe mer av.. Du må slappe av ja. Minn deg selv på at du klarte deg utmerket før du møtte han og hvis det ikke blir dere to vil du bevare det hele som et fint minne.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #9 Skrevet 28. april 2013 Kjenner meg igjen i dette Jeg var i samme situasjon som deg en stund, chattet med en type som forøvrig nå er samboeren min. Vi bodde i ulike byer, han ville besøke meg, og så var det plutselig stille i 3 dager, holdt på å bli gal, og tenkte det var det. Og etter 3 dager fikk jeg melding fra ham om jeg ikke ville ha ham på besøk lenger siden jeg ikke hadde sendt melding på noen dager Anonym poster: 0e76571b6ac3eb94cb81c04d8897284f
Gjest Sunheart Skrevet 28. april 2013 #10 Skrevet 28. april 2013 La han være den som tar kontakt. Bare du ta det helt rolig så vil han kontakte deg når han skjønner at du ikke er så ivrig. Menn som skal jakte vet du
Gjest Nina Skrevet 29. april 2013 #11 Skrevet 29. april 2013 Det er ikke greit å bli helt klin koko i hode. I går gjorde jeg noe som er forferdelig dumt, og jeg tenkte ikke på konsekvensen. For en tid tilbake så var det en kollega av meg som opprettet en falsk profil på sukker. I min desperate handlig så tok jeg i bruk den og skrev til han jeg liker så godt. Han gjennomskuet meg og er selvfølgelig, og er nå sint og såret ( slik jeg tolker det fra sms hans også har han sletta meg fra fb). Jeg innrømmet at det var meg, og jeg skrev noe slikt ” unnskyld! Det var en dum ting. Jeg var så redd for at du ikke likte meg, og derfor gjorde jeg en despert handling uten å tenke på konsekvensen. Jeg liker deg og og jeg er veldig lei meg.” Hele dagen i dag har jeg sørget. Jeg håper jo selvfølgelig at han vil tilgi meg. I morgen vet jeg at han vil få en pakke fra meg. For en tid tilbake så sa han til meg at han ønsker seg noen som kan lage matpakke i en gammeldags matboks, og legge søte lapper i. Jeg har derfor sendt han en gammeldags matboks, post it lapper og en penn, også skrev jeg ”kallenavnet hans. Jeg har ikke glemt ønsket ditt..klem mitt kallenavn.” Jeg håper at han blir glad for gaven og at han tilgir meg. For det er det eneste jeg ønsker meg nå. Tilgivelse. Jeg har også ringt en spådame i dag, men jeg vet ikke helt hvor mye jeg skal tro på det hun sier. Hun mener at det vil ordne seg. Det håper jeg. Til alle dere jenter som også blir kokko i hode innimellom, ikke gjør noe! La det ligge! Lær av min dumme tankeløse handling. Det fører ikke noe bra med seg. Nå får jeg bare be til høyere makter om at han tilgir meg.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #12 Skrevet 29. april 2013 Vet du hva? Jeg syns egentli at du fortjener en som er mer interessert i deg, og som viser deg kjærligheten som du fortjener, og det tror jeg ikke han kommer til å gi deg... Han virker noenlunde spesiell. Gi det litt tid, men ikke kast bort sommeren på å vente på han. Kommer han ikke til deg, er det bedre å bruke tida på noen som kan gi deg den kjærligheten du trenger. Anonym poster: 76e43f08838b5e0b62cb7337ce3e24b7
Gjest Nin Skrevet 29. april 2013 #13 Skrevet 29. april 2013 Vet du hva? Jeg syns egentli at du fortjener en som er mer interessert i deg, og som viser deg kjærligheten som du fortjener, og det tror jeg ikke han kommer til å gi deg... Han virker noenlunde spesiell. Gi det litt tid, men ikke kast bort sommeren på å vente på han. Kommer han ikke til deg, er det bedre å bruke tida på noen som kan gi deg den kjærligheten du trenger. Anonym poster: 76e43f08838b5e0b62cb7337ce3e24b7 Takk for trøsten. Jeg tror at dersom han er interessert nok så tar han kontakt. Det er nettopp det jeg håper på. Han er snill på alle mulige måter, og jeg forstår at han blir sint og såtret. Jeg har jo vist at jeg ikke har tillitt til han ved å gjøre noe så dumt. Men jeg vet også at når jeg er veldig interessert i noen så tilgir jeg, og det er akkurat dette jeg håper at han gjør. For vi har hatt det veldig fint sammen. :-) Jeg prøver å tenke ut hvorfor jeg gjorde dette. Det er ikke første gangen jeg gjør noe dumt når jeg møter noen jeg liker. Jeg får en uro og usikkerhet over meg, og jeg lar den ta kontroll til slutt. Det er ikke noe hyggelig, men jeg vet at dette er et problem. Jeg tror det kommer av fra et tidligere forhold som ikke var bra, sammen med at gutter har en tildens for å slutte å gi lyd når de mister interessen - og det var det jeg trudde i går. Jeg bare feiltoket han. Jeg har så lyst å fortelle dette til han. Men jeg kan ikke gjøre noe mer. Jeg har ikke lyst til å bli oppfatta som ei gal kjerring! " Kjøre Gud i himmelen, la det ordne seg med T"
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #14 Skrevet 29. april 2013 hahaha overskriften var bare så morsom Anonym poster: 31788af8e6b56df2e53905d2ebf1e337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå