Gjest salma Skrevet 2. april 2004 #1 Del Skrevet 2. april 2004 Nå skal han ta Arafat også. Jeg må innrømme at jeg blir stadig mer redd denne mannen, som bidrar så godt han kan til å øke de skillene som gjør oss i vesten til lovlig vilt i mange andre verdensdeler. http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/04/02/394990.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 2. april 2004 #2 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg må innrømme at jeg blir stadig mer redd denne mannen Hvem blir ikke det..? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 2. april 2004 #3 Del Skrevet 2. april 2004 I tillegg er den jevne palestiner fritt vilt. Ikke bare raser israelske soldater inn i flykningeleirer og dreper barn, men nå nekter de også FN å komme inn med mat til disse stakkars menneskene. Friske folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hexoria. Skrevet 2. april 2004 #4 Del Skrevet 2. april 2004 Sharon er ikke interessert i en fredlig slutt på denne konflikten. Det verste er jo at det virker som at han har full støtte fra USA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Skrevet 2. april 2004 #5 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg tror den mannen aldri har vært helt "frisk" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. april 2004 #6 Del Skrevet 2. april 2004 Han ligner på Jabba the Hut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #7 Del Skrevet 2. april 2004 hvem er hut mannen, har du et et bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James IV Skrevet 2. april 2004 #8 Del Skrevet 2. april 2004 er egentlig noen i dagens verden skikket til og lede et land ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivi Skrevet 2. april 2004 #9 Del Skrevet 2. april 2004 Sharon er livsfarlig. Og det som er skummelt er at vår statsminister virker til å sympatisere med han :o Tenk hvilken velkomst han fikk ved sitt Norgesbesøk sist sommer. Og hva det kostet......av våre skattepenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 3. april 2004 #10 Del Skrevet 3. april 2004 hvem er hut mannen, har du et et bilde... Sorry, mente Jabba the Hut i Star Wars. http://www.glennbeck.com/news/05202002.shtml Scroll ned og se bildet over Yassir Arafat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 3. april 2004 #11 Del Skrevet 3. april 2004 Han ligner på Jabba the Hut. Jeg skulle skrive akkurat det samme! Ja, Sharon er en inkompetent leder som ikke tenker på sitt folks beste, men på sin egen powertrip. Han er ikke ute etter fredelig løsning, men å kick some arab-butt og ta over mer land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå