AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 Er det unormalt å snakke med mor om hvordan jeg har det iforhold til min samboer? Føler at jeg ikke har noen venninner som kommer til å forstå eller gi meg råd som jeg vet mamma kan gi meg! Dette er alt fra trivsel og til lite sex i forholde! Kan jeg ta dette opp med hun eller vil det være feil? Anonym poster: 305ff2094033e3e4054440d6bf96f624
Papirbit Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Hvis dere har forhold hvor dere snakker om alt,så ja,hvorfor ikke?
leirbål Skrevet 28. april 2013 #3 Skrevet 28. april 2013 (endret) Jeg ville absolutt ikke likt det om mannen min klaget over meg til svigermor, så jeg ville ikke gjort det. Jeg synes det hadde vært vanskelig å forholde meg til henne etterpå. Kan du ikke heller spørre her inne, bare sørg for å ikke nevne lett gjenkjennelige ting. Endret 28. april 2013 av leirbål 1
Gjest Blomst83 Skrevet 28. april 2013 #4 Skrevet 28. april 2013 Det kommer vel ann på hvordan forhold dere har tenker jeg. Vil det føles ukomfortabelt for deg,eller vil du synes det er helt greit? Her er det ingen fasit. Hvis du føler at det er greit så kan ikke jeg se hvorfor du ikke skulle kunne gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #5 Skrevet 28. april 2013 Jeg ville absolutt ikke likt det om mannen min klaget over meg til svigermor, så jeg ville ikke gjort det. Jeg synes det hadde vært vanskelig å forholde meg til henne etterpå. Kan du ikke heller spørre her inne, bare sørg for å ikke nevne lett gjenkjennelige ting. dette har ikke noe med han å gjøre som person for han er en fantastisk mann, dette har med meg og mine følelser og gjøre, mtk trivsel og selvbilde! TS Anonym poster: 94dc1ecb3fb73328539fdbebe7ce2a63
leirbål Skrevet 28. april 2013 #6 Skrevet 28. april 2013 dette har ikke noe med han å gjøre som person for han er en fantastisk mann, dette har med meg og mine følelser og gjøre, mtk trivsel og selvbilde! TS Anonym poster: 94dc1ecb3fb73328539fdbebe7ce2a63 Hvis du kan si at sexmangel og mistrivsel i forholdet er 100 prosent din egen "feil", så kan du jo snakke med henne. (Da tar jeg det som en selvfølge at dere har et nært nok forhold til å snakke om slike ting.) Hvis problemene delvis er dine og delvis samboeren din sine ville jeg ikke gjort det.
Steinar40 Skrevet 28. april 2013 #7 Skrevet 28. april 2013 (endret) Er det unormalt å snakke med mor om hvordan jeg har det iforhold til min samboer? Føler at jeg ikke har noen venninner som kommer til å forstå eller gi meg råd som jeg vet mamma kan gi meg! Dette er alt fra trivsel og til lite sex i forholde! Kan jeg ta dette opp med hun eller vil det være feil? Anonym poster: 305ff2094033e3e4054440d6bf96f624 Dette vil jeg si er helt normalt og meget fornuftig å gjøre. Forutsatt at hun er oppegående og at du kan stole på mora di selvfølgelig. På den annen side så trenger du ikke å utlevere alle detaljer om han. Hvis det ikke er helt nødvendig for at hun skal kunne forstå. Endret 28. april 2013 av Steinar40
Alvina Skrevet 28. april 2013 #8 Skrevet 28. april 2013 Det er du som kjenner din mor best. Er hun en du alltid har kunnet prate med er det vel ingen hindring når du vil prate om dine problemer og følelser. Men det er bedre å ikke blande familien inn. Det kan bli pinlig også for henne om du snakker bak hans rygg. Har du ingen venner du kan prate med? Eller legen, helsesøster eller en prest om du vil. Jeg kjenner ikke din mor, men husk at en gylden regel er at mødre skal være mødre og ikke venninner med sine døtre. 1
Papirbit Skrevet 28. april 2013 #9 Skrevet 28. april 2013 Bare pass på at du ikke forteller ting som hun ikke kan glemme. Husk at det er lettere for deg å tilgi din kjæreste enn det er for henne og du vil ikke at hun skal hate typen din. I teorien kan man snakke med buss sjåføren om forhold problemene sine, man må bare vite hvilken informasjon som er ok og ikke ok å gi fra seg. 2
dobri123 Skrevet 28. april 2013 #10 Skrevet 28. april 2013 Kan du vel. Jeg snakker med min mor om absolutt alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå