AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 Trenger ny blush, og har sett litt på Chanel sine! Hvordan er de? Ser etter en blush som går litt mot fersken-farget, da jeg tror dette passer best til meg. Hvilken av nyansene bør jeg da velge? Har verken blek eller mørk hud, men er relativt lys om vinteren/våren og solbrun om sommeren. Vil helst ikke ha shimmer i den! Anonym poster: 58f11cd8445e099357c44bc3b0e74f0a
BrudenMarthe Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Jeg hadde en matt blush fra Chanel en gang - og jeg syntes de er kjempe fine Den jeg hadde blendet seg lett ut 1
Madison_00 Skrevet 28. april 2013 #3 Skrevet 28. april 2013 Har brukt en nyyydelig korallfarget fra Chanel i alle år, men nå husker jeg ikke lenger hva fargen het. Byttet fordi den i en periode ble vanskelig å få tak i for meg. Var kjempefornøyd med den, så går nok tilbake til den etter den jeg har nå er tom. Gå i et parfymeri og be om hjelp til å velge riktig farge, samt at de kan vise deg hvordan og hvor du bør påføre Kjøp også en annen kost, da de små som følger med ikke er noe særlig, men det vet du sikkert. 1
Samaysa Skrevet 28. april 2013 #4 Skrevet 28. april 2013 Synes ikke de er særlig bra. Veldig dyre og proppfulle av ingredienser som er dårlig for både kroppen og huden.
kills Skrevet 28. april 2013 #5 Skrevet 28. april 2013 Jeg er veldig fornøyd med mine to fra Chanel. Har dessverre ikke kontroll på utvalget av nyanser, men det er vel ikke verre enn å ta seg en tur til et parfymeri og sjekke det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå